Har jeg virkelig meget fravær?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. december 2013

Kløver

I kan ikke tælle dagene med i forbindelse med din mors død, og selvom det er 1-2 dage pr gang er det meget ja, fordi det er mange sygeperioder

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2013

Kay

kommer an på hvad du arbejder med... flere af mine kollegaer har en del mere

Anmeld

16. december 2013

Anonym trådstarter

Tak for alle svar. Jeg har blot været uheldig ang sygdom.
Jeg er den type, der hurtig tager afsted igen, for ikke at belaste mere end højst nødvendigt..

Jeg arbejder som SSH til dem som har spurgt..

Anmeld

16. december 2013

*Pingvinen*

Ja jeg synes også, du har meget fravær.

Anmeld

16. december 2013

FruStolpe

Vi indkalder til sygesamtale efter disse regler. 

5 sygemeldinger/år

3 sygemeldinger/halv år

10 sygedage.  

Så ja, jeg mener også du har rigtig meget fravær. 

Anmeld

16. december 2013

dorthemus

Anonym skriver:

Sagen er den at jeg er indkaldt til sygefraværssamtale på mit job. Jeg undrer mig, så nu vil jeg høre om dette er meget fravær 

Over en periode på 6 mdr, har jeg været syg/fraværende på følgende dage:

- 4/7

- 29+30/7

- 22+23/9

- 13+14/11 (i forbindelse med min mors dødsfald)

- 6/12

Kom med din mening, på forhånd tak..

Nu ved jeg ikke hvad du laver, men som pædagog blir man indkaldt hvis man har tre perioder med sygefravær inden for tre måneder og det har du.
En fraværssamtale handler om hvad man/ledelsen kan gøre for at nedbringe fraværet. Så det er også en form for omsorgssamtale for at afklare om du trives eller der er et eller andet der gør at du har det fravær som du har.

Anmeld

16. december 2013

LinLin

dorthemus skriver:

Nu ved jeg ikke hvad du laver, men som pædagog blir man indkaldt hvis man har tre perioder med sygefravær inden for tre måneder og det har du.