dpb skriver:
Hmm, mon ikke det bare er blevet en tradition at der er nogen der skal klage over noget i forbindelse med årets julekalender??
Vores tre drenge har ikke nævnt noget om at den er uhyggelig... vi ser kun pagten i år da der ikke er tid til at se både DR og TV2 i forhold til sengetid
Det jeg syntes der er lidt utroligt er at klagerne typisk går på at den bliver sendt for sent i forhold til ungernes sengetid... i år har DR så prøvet at imødekomme lidt flere ved at have jul på slottet kl. 17.30 som jo netop er for de mindre børn
og så Pagten kl. 19.30 for de lidt større børn... og jeg er ikke enig i at den henvender sig til dem der ikke har interesse i en papjulekalender 
Jeg syntes det er en god julekalender der tager fat i nogle gode emner, og det er jo netop oplagt at tale om mobning med sine børn i forbindelse med at man ser den her...
Syntes det er fint at den er noget mere virkelighedstro
uden helt at være det grundet nissekonceptet 
Qnuz
Jo der er altid nogen der skal brokke sig over julekalenderen...
Sidste år var det at den på tv2 blev sendt for sent(den er blevet sendt kl.20 lige så længe jeg kan huske og ingen har klaget) men det kan jo være at det er de samme forældre der sidder og klager hvert år.. de vil lige have deres meninger ud..
Men herregud, hvorfor var der så ikke nogen der klagede for 4år siden da den blev sendt første gang?? Den er vel ikke blevet mere uhyggelig end den var sidst..
Dr og tv2 prøver at gøre alle tilfredse og det er derfor der er tre julekalendre, hvor der faktisk kun plejer at være to.. men alligevel skal der lige brokkes lidt.
Hvad med at de forældre bare passe deres egne børn og skifter kanal, når den kommer, hvis børnene synes den er uhyggelig? Svære er det ikke..
Anmeld