Pagten

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.264 visninger
35 svar
16 synes godt om
9. december 2013

TNBC

Ser jeres børn pagten?

Synes de/I den er uhyggelig?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2013

Chri9000

Profilbillede for Chri9000
Yurie skriver:

Ser jeres børn pagten?

Min på 7 år ser den, og synes den er rigtig spændende..
Men tror ikke, han synes den er uhyggelig min hånd har ikke fået nogle klem endnu

Anmeld

9. december 2013

TNBC

Anitsithc skriver:

Min på 7 år ser den, og synes den er rigtig spændende..
Men tror ikke, han synes den er uhyggelig min hånd har ikke fået nogle klem endnu

Jeg hørte lige at der er nogen forældre der har klaget, fordi de synes den er for uhyggelig. de har faktisk sat grænse på; 8år. så hvis mindre ser den, må det vel være forældres ansvar, eller hvad?

Anmeld

9. december 2013

Dot D

Den grænse har jeg ikke set/hørt, så her er det både Sophie og Sophus, der ser den - 5 og 9 år, og de synes ikke, den er uhyggelig, men spændende

Anmeld

9. december 2013

lineog4

Mine ser den. Den lille forstår den ikke, men kan lide hyggen. Ham på 6, der er den lige på grænsen. Og hende  11 elsker den, men har jo også set den før.

kan ikke forstå klagerne i forhold til hvad børn ellers ser. Og synes den er et klassisk eventyr med de gode og de onde mod hinanden, en dreng der er svag, tager ud og kommer stærk tilbage - kan da finde et par grimms eventyr der er mindst lige så farlige

Anmeld

9. december 2013

lycly

Yurie skriver:

Ser jeres børn pagten?

Min søster så den da den blev sendt første gang, der var hun vist 8 og hun synes ikke den var uhyggelig. Lidt, men tror mere bare hun syntes den var spændende

Anmeld

9. december 2013

TNBC

Dot D skriver:

Den grænse har jeg ikke set/hørt, så her er det både Sophie og Sophus, der ser den - 5 og 9 år, og de synes ikke, den er uhyggelig, men spændende

De sagde det i går eller forgårs, da den startede, de sagde i hvert fald noget med otte år

Anmeld

9. december 2013

TNBC

lineog4 skriver:

Mine ser den. Den lille forstår den ikke, men kan lide hyggen. Ham på 6, der er den lige på grænsen. Og hende  11 elsker den, men har jo også set den før.

kan ikke forstå klagerne i forhold til hvad børn ellers ser. Og synes den er et klassisk eventyr med de gode og de onde mod hinanden, en dreng der er svag, tager ud og kommer stærk tilbage - kan da finde et par grimms eventyr der er mindst lige så farlige

Ja, jeg synes også der er værre. Kunne forstille mig at det er iselin der skræmmer børnene..

Jeg kan heller ikke forstå hvorfor forældre klager så meget, hvis børnene synes den er uhyggelig, skal de jo nok ikke se den, hvorfor skal det gå ud over alle andre.
Den lille havfrue dør i det rigtige eventyr..

Anmeld

9. december 2013

VIPpigen

Nu ser vores datter den ikke, hun er puttet der. Men både jeg og far ser julekalender, det er bare ikke jul uden julekalender, så kan det godt være jeg snart bliver 30....

fandt lige klagen

Her

Anmeld

9. december 2013

TNBC

VIPpigen skriver:

Nu ser vores datter den ikke, hun er puttet der. Men både jeg og far ser julekalender, det er bare ikke jul uden julekalender, så kan det godt være jeg snart bliver 30....

fandt lige klagen

Her

jeg ser det også. elsker julekalender. har næsten lige set hele alletiders julemand, og ser jul på slottet og nissebanden..
og jeg vil nok altid se dem...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.