Pagten

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. december 2013

Stumpen

Mine på 4 og 7 ser dem alle tre med stor fornøjelse 

Jeg kan ikke se at den er mere uhyggelig end den på 2'eren - der bliver julemor tryllet om til en gås, køkkenpigen er bange for herren, der er spøgelser, tvillingerne bliver forfulgt... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2013

VIPpigen

Yurie skriver:

jeg ser det også. elsker julekalender. har næsten lige set hele alletiders julemand, og ser jul på slottet og nissebanden..
og jeg vil nok altid se dem...

Haha. Så er det ikke kun mig. Lilje ser jul på slottet, og vi ser pagten og tvillingerne og julemanden

Åhh, vi har alletiders jul, har bare slet ikke fået den set endnu Måske det var projektet snart

Anmeld

9. december 2013

VIPpigen

Stumpen skriver:

Mine på 4 og 7 ser dem alle tre med stor fornøjelse 

Jeg kan ikke se at den er mere uhyggelig end den på 2'eren - der bliver julemor tryllet om til en gås, køkkenpigen er bange for herren, der er spøgelser, tvillingerne bliver forfulgt... 

Haha... Ej, undskyld... Du har helt ret...

tvillingerne bliver forfulgt, og "truet" af 2 bøller på scooter som gasser op....

Vi har simpelthen haft så meget sjovt med de 2 på de scootere, for der er virkelig ikke noget truende ved nogen som køre scooter. Men det ved børnene jo ikke

Anmeld

9. december 2013

SanJose

Jeg er voksen og ser den ikke. Forstår ikke historien i den og synes også den er en anelse for dyster og uhyggelig til at være en god julekalender. 

Anmeld

9. december 2013

TNBC

VIPpigen skriver:

Haha. Så er det ikke kun mig. Lilje ser jul på slottet, og vi ser pagten og tvillingerne og julemanden

Åhh, vi har alletiders jul, har bare slet ikke fået den set endnu Måske det var projektet snart

Nej, du er ikke den eneste.. Og så julesange fra dem... årh så godt...

jeg har ikke tv2 så jeg kan ikke se den..

Jeg elsker alletiders julemand, med julemanden.. han er bare det kæreste...

selv min far har siddet og set julekalender, godt nok nogle år siden( da der var jul i valhal) og han er 71 i år..

Anmeld

9. december 2013

lineog4

Yurie skriver:

Ja, jeg synes også der er værre. Kunne forstille mig at det er iselin der skræmmer børnene..

Jeg kan heller ikke forstå hvorfor forældre klager så meget, hvis børnene synes den er uhyggelig, skal de jo nok ikke se den, hvorfor skal det gå ud over alle andre.
Den lille havfrue dør i det rigtige eventyr..

Det er ikke Iselin her hjemme - han er faktisk lidt skuffet over hun ikke fryser nogen flere.  Men han synes det er synd for Malthe og kan ikke forstå de voksne ikke stopper det

Anmeld

9. december 2013

Frk.S

Freja er kun 2 så hun ser den ikke.
Men jeg følger selv med i den, og synes den er spændende.

Jeg kan da godt sætte mig ind i at den kan være for uhyggelig for mindre børn. Men om jeg begriber at man kan finde på at klage over det.....!
Hvis det er for uhyggeligt for børnene, så må de ganske enkelt bare lade være med at se det. Der kommer også jul på slottet, der er noget mere børnevenligt.
Det andet det er sgu for forkælet.

Anmeld

9. december 2013

Chri9000

Profilbillede for Chri9000
Yurie skriver:

Jeg hørte lige at der er nogen forældre der har klaget, fordi de synes den er for uhyggelig. de har faktisk sat grænse på; 8år. så hvis mindre ser den, må det vel være forældres ansvar, eller hvad?

Hmm nå okai, det kan da godt være nogle børn synes den er uhyggelige..

Men ja der er jo en grænse sat til 8 år, og hvis de børn som der er under den alder, som ser den så ja, er det jo forældrenes ansvar..

Anmeld

9. december 2013

Chri9000

Profilbillede for Chri9000
Dot D skriver:

Den grænse har jeg ikke set/hørt, så her er det både Sophie og Sophus, der ser den - 5 og 9 år, og de synes ikke, den er uhyggelig, men spændende

De nævner lige fra start af hvert afsnit at den er fra 8 år

Anmeld

9. december 2013

TNBC

Frk.S skriver:

Freja er kun 2 så hun ser den ikke.
Men jeg følger selv med i den, og synes den er spændende.

Jeg kan da godt sætte mig ind i at den kan være for uhyggelig for mindre børn. Men om jeg begriber at man kan finde på at klage over det.....!
Hvis det er for uhyggeligt for børnene, så må de ganske enkelt bare lade være med at se det. Der kommer også jul på slottet, der er noget mere børnevenligt.
Det andet det er sgu for forkælet.

De fraråder den også for børn under 8 år, fordi de selv siger at der kan være uhyggelige scener..

Der bliver altid klaget over et eller andet i December.. Hvorfor kan folk ikke bare være så voksne og løse det selv..?? Det er en julekalender, børnene SKAL jo ikke se den..

Jeg synes den er sød, for den viser at bare fordi du er svag/lille, kan du godt være en helt og at alle er stærke.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.