Pagten

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. december 2013

TNBC

Anitsithc skriver:

Hmm nå okai, det kan da godt være nogle børn synes den er uhyggelige..

Men ja der er jo en grænse sat til 8 år, og hvis de børn som der er under den alder, som ser den så ja, er det jo forældrenes ansvar..

Helt enig.

Hvis børn bliver bange for noget, skal de da bare lade vær med at se det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2013

wamse

Min datter på 7 ser den, og det er helt klart den, som hun synes bedst om

Anmeld

9. december 2013

stjernehimmel

Hende af min på 8 år ser den... hun ser ikke den på 2'eren da hun kommer i seng kl 20... og bare ikke fungere dagen efter når hun bliver oppe og ser den kl 20-2030...

MEN efter idag har vi aftalt at den skal hun nok ikke se mere, for hun synes godt nok den var uhyggelig idag, måtte gå med hende på wc og nu ligger hun i min seng hvilket hun ellers aldrig gør.... så tror vi smutter ud og finder en af de gamle julekalender på DVD....

tror det er meget forskelligt hvad poderne synes er uhyggeligt, men pagten blev liiiige lidt for uhyggelig for hende af min....

Anmeld

9. december 2013

Stumpen

stjernehimmel skriver:

Hende af min på 8 år ser den... hun ser ikke den på 2'eren da hun kommer i seng kl 20... og bare ikke fungere dagen efter når hun bliver oppe og ser den kl 20-2030...

MEN efter idag har vi aftalt at den skal hun nok ikke se mere, for hun synes godt nok den var uhyggelig idag, måtte gå med hende på wc og nu ligger hun i min seng hvilket hun ellers aldrig gør.... så tror vi smutter ud og finder en af de gamle julekalender på DVD....

tror det er meget forskelligt hvad poderne synes er uhyggeligt, men pagten blev liiiige lidt for uhyggelig for hende af min....

Kunne det være en ide at købe den på dvd (hvis du har råd) og vise hende afsnit 24 - så hun kan få ro og se at det hele ender godt... Jeg kender den ikke selv, men forestiller mig da bestemt at den ender godt - som alle andre julekalendre.. Mener ikke at hun så skal se de resterende afsnit, men hvis hun er en lille grubler - så kunne det måske være meget godt for hende at få afslutningen med..

Min på 7 er som sagt opslugt af den, men sagde også idag at den var lidt uhyggelig og der sagde jeg at den nok skulle ende godt... 

Anmeld

9. december 2013

Gittemor09

min datter på 4 år ser den indimellem, hun synes ikke den er uhyggelig....

har dog ikke lagt mærke til at der er en grænse

Anmeld

10. december 2013

Dot D

Yurie skriver:

De sagde det i går eller forgårs, da den startede, de sagde i hvert fald noget med otte år

Det har jeg slet ikke lagt mærke til, hi hi. Må lytte efter næste gang jeg kan se det - skal arbejde aften i dag, så dér bliver det nok ikke lige

Anmeld

10. december 2013

Dot D

Anitsithc skriver:

De nævner lige fra start af hvert afsnit at den er fra 8 år

Sjovt, jeg har slet ikke hørt det...

Lytter efter næste gang

Børnene er helt vilde med både Pagten og Tvillingerne i år, så de hygger rigtigt den time inden sengetid

Første år de får lov til at være så længe oppe, og indtil nu så går det ok

Anmeld

10. december 2013

Annette A

Min søn på 11 ser den og er vild med den men igår fik han et voldsomt mareridt/drøm efter han var lagt i seng hvilket jo er efter han har set julekalenderen. Han sagde det var noget der omhendlede det i juekalenderen så lidt uhyggelig er den måske og det kommer jo også an på barnet. Nogle børn er mere påvirkelige end andre ligesom os voksne.

Anmeld

10. december 2013

Ellie79

Yurie skriver:

Ser jeres børn pagten?

Synes de/I den er uhyggelig?

Her synes min datter på næsten 7 den er for uhyggelig. Det havde vi egentlig også på fornemmelsen, men alle i hendes klasse så den så hun så et afsnit og har takket nej siden.. Hun ser julemanden og tvillingerne om eftermiddagen og den passer bedre til hende

Anmeld

10. december 2013

Carina:-)

Mine ser den- og klager ikke

Og synes de den er uhyggelig ville jeg bare skifte væk.

Fortstår slet ikke nogens behov for at brokke sig over alt og ingenting.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.