Er ked af det mht juleaften og julegaver

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. december 2013

Kløver

Ja, ikke... Det synes vi også. Men i deres verden er vi bare mærkelige. Og de står og er ved at brække sig af grin for hver gave han pakker op, for det er da bare SÅ nuttet og sjovt med alle de gaver!!!

. Gør de nok ikke, når de har en dudley om nogle år

http://m.youtube.com/watch?v=Xgjdsy1MpR0

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. december 2013

marloutti

Maja84 skriver:

. Gør de nok ikke, når de har en dudley om nogle år

http://m.youtube.com/watch?v=Xgjdsy1MpR0

Hahahaha...

Åh, det vil vi meget gerne undgå...

Anmeld

11. december 2013

Kløver

marloutti skriver:

Hahahaha...

Åh, det vil vi meget gerne undgå...

Ja, jeg har den meget i mente når jeg vil give mine børn gaver. Især så længe de ikke ved hvad tingene koster

Anmeld

11. december 2013

Frk. Himmelblå

(Har ikke læst hele tråden)

Men snak dog med børnene om, at der selvfølgelig er forskel på, hvor meget, man får. Da vi alle har forskellige relationer osv..

Det behøver da virkelig ikke være noget problem. Ingen får præcis lige meget, men det er vigtigt at kunne glæde sig over, det man har og får.

Jeg har personligt aldrig haft behov for at sidde og tælle de andre børns gaver. 

Og hvorfor VIL I som forældre ikke have nogen gaven, hvis det gør jeres børn kede af det? Jeg forstår helt ærligt ikke problematikken.

Håber, I får en dejlig jul trods mangel på millimeterdemokrati.

Anmeld

11. december 2013

LinLin

Frk. Himmelblå skriver:

(Har ikke læst hele tråden)

Men snak dog med børnene om, at der selvfølgelig er forskel på, hvor meget, man får. Da vi alle har forskellige relationer osv..

Det behøver da virkelig ikke være noget problem. Ingen får præcis lige meget, men det er vigtigt at kunne glæde sig over, det man har og får.

Jeg har personligt aldrig haft behov for at sidde og tælle de andre børns gaver. 

Og hvorfor VIL I som forældre ikke have nogen gaven, hvis det gør jeres børn kede af det? Jeg forstår helt ærligt ikke problematikken.

Håber, I får en dejlig jul trods mangel på millimeterdemokrati.

Jeg har virkelig heller aldrig nogensinde talt hvor mange de får/har fået før denne tråd!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.