Er det synd?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. juli 2009

Smukkert

Caroline86 skriver:

min bedste fif ved jeg ikke om virker.. men man kan få sådan noget bitterspray som gør de ikke vil tygge i møbler osv.. måske kan lugten også afhjælpe at hun kradser?
Ellers, det er lidt besværligt, sæt noget pude/dyneværk op så hun ikke KAN kradse... så vænner hun sig vel til at lade være, når det pludselig ikke er sjovt mere?
knus

Uha, det lyder besværligt hvis jeg skal polstree 4 døre.. hehe..

Der er delte holdninger med det der "gå væk hund", men jeg har vidst ik andre muligheder, når jeg ikke ser hun gør det.. .. og kan heller ikke stå udenfor på vagt, for så tror hun bare jeg skælder ud når jeg kommer hjem.. det må man heller ikke jo..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2009

Dictes mor

Nej der en mange meninger om bure Der skal man efter min mening gøre, som man selv synes bedst. Og som jeg skrev til Mælkebøtten, så er det hende, der kender hendes hund bedst, og derfor er hun nødt til bare at tage de råd, som hun synes passer til hendes hund, for hvad der passer til den ene, passer ike nødvendigvis til den anden. Nogen hunde kan sagtens finde ud af buren, mens andre ikke kan. Så der er altid delte meninger om det

Anmeld

29. juli 2009

Smukkert

Majastina skriver:

Nej der en mange meninger om bure Der skal man efter min mening gøre, som man selv synes bedst. Og som jeg skrev til Mælkebøtten, så er det hende, der kender hendes hund bedst, og derfor er hun nødt til bare at tage de råd, som hun synes passer til hendes hund, for hvad der passer til den ene, passer ike nødvendigvis til den anden. Nogen hunde kan sagtens finde ud af buren, mens andre ikke kan. Så der er altid delte meninger om det

Dillemmaet var mere om det var dyremishandling eller ej..
Ligesom hvis jeg tog vandet fra hende om natten imens jeg forsøgte at gøre hende renlig.. Har ikke gjort det, men tør sq heller ikke da efter de par opsange jeg har fået.

Anmeld

29. juli 2009

Vingummien

Majastina skriver:

Ja det er rigtig, jeg personlig kan ik lide tanken om et bur. Men hvis det køre for nogle er det da fint nok.
Men jeg ændre ik min mening på det punkt og vil aldrig gøre.

Hvordan går det med Molly, kom lige til at tænke på det

Anmeld

29. juli 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Mælkebøttebarn skriver:

Uha, det lyder besværligt hvis jeg skal polstree 4 døre.. hehe..

Der er delte holdninger med det der "gå væk hund", men jeg har vidst ik andre muligheder, når jeg ikke ser hun gør det.. .. og kan heller ikke stå udenfor på vagt, for så tror hun bare jeg skælder ud når jeg kommer hjem.. det må man heller ikke jo..

det er heller ikke gå væk hund..hvad pokker er det nu det hedder...øhm.. bitter æble spray tror jeg nok...

Anmeld

29. juli 2009

Dictes mor

Nå okay.. Ja, men det er altid noget, der kan få mange sind i kog. Som sagt synes, jeg at man skal gøre det, man er tryg ved og har det godt med at gøre. Og hvis du ikke er glad for at skulle sætte hende i et bur, så skal du ikke gøre det, det kan jo sagtens virke for andre, men når du ved, at du har en hund, som er stærkt knyttet til dig og måske også er lidt usikker, er det måske ikke den bedste løsning. Men det er som sagt kun dig, der kan bedømme det.

Det med at tage vandet fra hunden om natten. Det ved jeg snart ikke. Jeg må faktisk indrømme, at jeg ikke har læst alle 15 sider til det her emne, det kan være, at jeg burde inden jeg blander mig. Jeg ville nu ikke anbefale at du fjerner det. De skal helst kunne komme til vand hele tiden.

Er tisseriet om natten noget hun er begyndt på pludseligt, eller har hun gjort det altid?

Anmeld

29. juli 2009

Dictes mor

suanne85 skriver:

Ja det er rigtig, jeg personlig kan ik lide tanken om et bur. Men hvis det køre for nogle er det da fint nok.
Men jeg ændre ik min mening på det punkt og vil aldrig gøre.

Hvordan går det med Molly, kom lige til at tænke på det

Ja stakkels Molly. HUn er nu slet ike påvirket af operationen, så det er godt. Jeg skal bare have fundet ud af, hvordan jeg sørger for, at hun ikke bider forbindingen i stykker i nat. Er nok nødt til at sove nede ved hende. Det har jeg det også bedst med ovenpå narkosen.

Anmeld

29. juli 2009

Vingummien

Majastina skriver:

Ja stakkels Molly. HUn er nu slet ike påvirket af operationen, så det er godt. Jeg skal bare have fundet ud af, hvordan jeg sørger for, at hun ikke bider forbindingen i stykker i nat. Er nok nødt til at sove nede ved hende. Det har jeg det også bedst med ovenpå narkosen.

Årh ha hun er altså også virkelig uheldig.
Hun vil da syntes det er  hyggeligt hvis du putter nede ved hende i nat. Har hun ik fået sådan en trakt til at få om hovedt så hun ik kan gnave  i det?

Anmeld

29. juli 2009

Dictes mor

Nej ingen tragt, de mente at hun er så velopdragen, at hun ikke gør det, hvis jeg siger, at hun ikke må. Og det har jo virket indtil nu, har kun sagt nej en gang, og så har hun ikke rørt det siden.

Anmeld

29. juli 2009

Smukkert

Majastina skriver:

Nå okay.. Ja, men det er altid noget, der kan få mange sind i kog. Som sagt synes, jeg at man skal gøre det, man er tryg ved og har det godt med at gøre. Og hvis du ikke er glad for at skulle sætte hende i et bur, så skal du ikke gøre det, det kan jo sagtens virke for andre, men når du ved, at du har en hund, som er stærkt knyttet til dig og måske også er lidt usikker, er det måske ikke den bedste løsning. Men det er som sagt kun dig, der kan bedømme det.

Det med at tage vandet fra hunden om natten. Det ved jeg snart ikke. Jeg må faktisk indrømme, at jeg ikke har læst alle 15 sider til det her emne, det kan være, at jeg burde inden jeg blander mig. Jeg ville nu ikke anbefale at du fjerner det. De skal helst kunne komme til vand hele tiden.

Er tisseriet om natten noget hun er begyndt på pludseligt, eller har hun gjort det altid?

Hun har ikke altid gjort det.. Det er kommet indenfor det sidste halve år efter vi er flyttet... Kan de have nogen betydning måske?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.