Carina:-) skriver:
Hvis en person forlader sin plads midt i sit arbejde ,er jeg forpligtet til at give kunden rabat eller helt undlade at sende en regning for den dag-
Nu snakker vi så rengøring,og vel og mærke på de pladser hvor der f.eks er synlig rengøring og hvis der er service ind over som f.eks at lave kaffe til møder.'
Der kan jeg ikke nå at sætte en afløser på inden tidsfristen er udløbet(mødet startet) og der vil jeg for at tilgodese kunden give rabat samt at hvis jeg skal bruge en jeg skal smide afsted med en ½ times varsel skal jeg give nogle goder som overtidsbetaling,kørsel eller dobbelt løn for at få folk til at gide fare afsted i deres fritid.og det kan jo ses på mine tal.
Arbejder personen i team vil det automatisk give mere arbejde til kollegaer hvis man ikke møder op,.
Du vil blive forbløffet over nogens arbejdsmoral-Da jeg i sin tid startede på arbejdsmarkedet forlod man ikke sin plads med mindre man brækkede sig i lårtykke stråler.
Nu ringer folk enten en time inde i arbejdestiden,eller 1 time efter de skulle være mødt....Og tit bare fordi de har det underligt som nogen skriver..,,Det har jeg sgu også når vækkeuret ringer kl midt nat ,mne afsted skal man jo 
Min branche er så også hårdt ramt af arbejdsskyhed især fra danskere,så er det jo dejligt at man kan ansætte østlændinge der er taknemmelige for arbejder-Men træls at se gode skatte kr forsvinde ud af landet samtidig med at vi har en stor gruppe mennesker gående der får penge for ikke at lave noget (men det er jo en anden debat 
Jo synes det er voldsomt... Men tænker også at det kommer da nok også an på hvor længe det er... Selvom det er 1 måned hvor det er 1 dag hver uge, så synes jeg ikk det er slemt...
Men tænker også selv at jeg står som enlig mor og har ingen til at tage bassen når han blir syg.... Og hvis jeg skulle anskaffe en barnepige.. Jaa hvem skulle det så være?....