Hvilken??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. november 2013

Bshizzle

IPhone 4S 

Somprlhen den bedste mobil jeg ever har haft!! 

Så hvorfor skifte den ud til en 5'er, når en 4'er kan alt det jeg har brug for 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. november 2013

Fra2-3..Håb

Jeg har en samsung galaxy s4  Er rigtig glad for den. Har haft den i 6 mdr. nu og har aldrig haft problemer med den, og det er på trods af at jeg ikke pakker den ind i et "kondom" for at passe på den, og ja den har været på gulvet et par gange. For mig er det en brugs genstand man godt må se bliver brugt 

Anmeld

29. november 2013

Michelle21

Maria&Lukas skriver:

Må lige høre dig nu du også har en lg, har du fundet ud af hvordan man kan lave disse smileys (uden mellemrun) : ) : (
Hvis jeg f.eks skriver "hej : )" så gør den sådan her hej: )

Jaa jeg lagde godt mærke til det igår,, du skal simpelthen bare trykke på slet tasten engang så hopper den tilbage til tegnet og så kan du lave det sidste,, så bliver det en almindelig smiley 

Anmeld

29. november 2013

Michelle21

Bshizzle skriver:

IPhone 4S 

Somprlhen den bedste mobil jeg ever har haft!! 

Så hvorfor skifte den ud til en 5'er, når en 4'er kan alt det jeg har brug for 

Ja det jo det,, jeg er så bare ikke så glad for iphone  

Anmeld

29. november 2013

Michelle21

majaLK skriver:

Jeg har en samsung galaxy s4  Er rigtig glad for den. Har haft den i 6 mdr. nu og har aldrig haft problemer med den, og det er på trods af at jeg ikke pakker den ind i et "kondom" for at passe på den, og ja den har været på gulvet et par gange. For mig er det en brugs genstand man godt må se bliver brugt 

Det skulle også være en god tlf ;p 

Jeg er bare rigtig glad for min.. 

Jeg havde en sony xperia før

Anmeld

29. november 2013

Elgaard73

Wampires skriver:

den er god som start mobil indenfor det felt men batteriniveauet er virkelig elendigt når man tænker på det er en ny mobil.

Det holder højest en dag før den begynder at pive over lavt batteri, og det er kun med minimalt surfing, og ingen streaming eller noget andet der kunne tage masser af strøm at lave

Så det er helt klart noget vi skal have en bedre model af, også i forhold til størrelsen på tasterne på tastaturet i den, vores fingre er for brede til det så vi rammer ofte ved siden af...

Men som sagt en god mobil at starte med når man slet ikke har prøvet alt det endnu og lige skal lære hvad man kan og "skal" have med sådan en

Min er godt nok en HTC, men den kunne også kun holde strøm ca. et døgn, indtil at jeg simpelthen begyndte at slukke for Wi-Fi, når jeg ikke brugte det. Lidt bøvlet at slukke og tænde hver gang, men det gør at den holder strøm ca 3-4 dage nu. 

Anmeld

29. november 2013

Bshizzle

Michelle21 skriver:

Ja det jo det,, jeg er så bare ikke så glad for iphone  

Må jeg være nysgerrig og spørge hvorfor? 

Eneste jeg er utilfreds med, er at jeg ikke altid dur til at overføre billeder/Itunes 

Anmeld

29. november 2013

Lukas&Liam<3

Michelle21 skriver:

Jaa jeg lagde godt mærke til det igår,, du skal simpelthen bare trykke på slet tasten engang så hopper den tilbage til tegnet og så kan du lave det sidste,, så bliver det en almindelig smiley 

Ja når man har lavet : skal man slette 2 gange og lave mellemrum også lave smileyen. Det er jo ikke holdbart, jeg laver smileys hele tiden nornalt

Anmeld

29. november 2013

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
Elgaard73 skriver:

Min er godt nok en HTC, men den kunne også kun holde strøm ca. et døgn, indtil at jeg simpelthen begyndte at slukke for Wi-Fi, når jeg ikke brugte det. Lidt bøvlet at slukke og tænde hver gang, men det gør at den holder strøm ca 3-4 dage nu. 

okay... hmmm.. måske en ide at prøve ad.. vores Wifi er også på hele tiden da vi jo så sparer på dataforbruget da vi har trådsløst internet herhjemme...

Anmeld

29. november 2013

ano14316

HTC One

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.