Hvilken??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. november 2013

Michelle21

MortilElias2010 skriver:

HTC One og en IPhone 3S 

du har simpelthen 2 :p

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. november 2013

MortilElias2010

Michelle21 skriver:

du har simpelthen 2 :p

Ja, min gamle IPhone 3S gik i stykker og er ualmindelig glad for den, men ikke råd til en ny. Så lånte imellemtiden min mands HTC da han fik ny fra arbejdet og den har jeg så beholdt af den simple grund at den kan vise et baggrundsbillede og det kan min 3S ikke af en eller anden grund, har aldrig kunne. Så har min mands kollega så været så sød at give mig hendes gamle 3S da hun også fik ny gennem arbejdet  Så har to, men bruger pt. kun HTC. 

Anmeld

28. november 2013

Dot D

Jeg har for ca en måned siden skiftet min elskede trykknapstelefon ud med en Samsung S4 mini - og uha den er lækker, den skal jeg nok blive rigtigt gode venner med...

Anmeld

28. november 2013

mogms

HTC One s <3

( jeg nægter at bruge iPhone, men jeg har en iPod Classic og en iPod shuffle, så ved ikke helt hvorfor)

Anmeld

28. november 2013

Michelle21

MortilElias2010 skriver:

Ja, min gamle IPhone 3S gik i stykker og er ualmindelig glad for den, men ikke råd til en ny. Så lånte imellemtiden min mands HTC da han fik ny fra arbejdet og den har jeg så beholdt af den simple grund at den kan vise et baggrundsbillede og det kan min 3S ikke af en eller anden grund, har aldrig kunne. Så har min mands kollega så været så sød at give mig hendes gamle 3S da hun også fik ny gennem arbejdet  Så har to, men bruger pt. kun HTC. 

Det jo bare mega lækkert  

Anmeld

29. november 2013

BabyMiracle <3

Michelle21 skriver:

Arg :p jeg har også haft iphone og det skal jeg ikke have igen

Ja okay
Jeg kender ingen som ikke er gået tilbage til iPhone ..
Jeg vil ikke kunne undvære min fandt jeg ud af da den skulle sendes ind .. Lånte min lillebrors klap mobil og prøv lige at overvej hvor mange gange jeg trykkede på skærmen og blev sur over intet skete

Anmeld

29. november 2013

Michelle21

BabyMiracle <3 skriver:

Ja okay
Jeg kender ingen som ikke er gået tilbage til iPhone ..
Jeg vil ikke kunne undvære min fandt jeg ud af da den skulle sendes ind .. Lånte min lillebrors klap mobil og prøv lige at overvej hvor mange gange jeg trykkede på skærmen og blev sur over intet skete

lol  

det jo smag og behag hehe

Anmeld

29. november 2013

Louisejulia

Jeg har iPhone 

Anmeld

29. november 2013

@BRUGER

Michelle21 skriver:

Hej de damer, jeg sad lige og kom i tanke om at det kunne da være sjovt og se hvad i har af mobiler,

Håber i vil være med  

Jeg starter

Jeg har lige idag købt den nye LG G2 i hvid

Jeg har en iphone 4s 

Anmeld

29. november 2013

Lukas&Liam<3

Hej de damer, jeg sad lige og kom i tanke om at det kunne da være sjovt og se hvad i har af mobiler,

Håber i vil være med  

Jeg starter

Jeg har lige idag købt den nye LG G2 i hvid

Må lige høre dig nu du også har en lg, har du fundet ud af hvordan man kan lave disse smileys (uden mellemrun) : ) : (
Hvis jeg f.eks skriver "hej : )" så gør den sådan her hej: )

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.