Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Michelle21 skriver: Hej de damer, jeg sad lige og kom i tanke om at det kunne da være sjovt og se hvad i har af mobiler, Håber i vil være med Jeg starter Jeg har lige idag købt den nye LG G2 i hvid
Hej de damer, jeg sad lige og kom i tanke om at det kunne da være sjovt og se hvad i har af mobiler,
Håber i vil være med
Jeg starter
Jeg har lige idag købt den nye LG G2 i hvid
Jeg har en iPhone 4s men savner min iPhone 4 ...... Har så mange problemer med den jeg har nu
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Den nyeste HTC One :-)
Maria&Lukas skriver: Ja når man har lavet : skal man slette 2 gange og lave mellemrum også lave smileyen. Det er jo ikke holdbart, jeg laver smileys hele tiden nornalt
Ja når man har lavet : skal man slette 2 gange og lave mellemrum også lave smileyen. Det er jo ikke holdbart, jeg laver smileys hele tiden nornalt
Du kan også gå ind i de tegn der og lave dem,, der laver den ikke mellemrum..
Bshizzle skriver: Må jeg være nysgerrig og spørge hvorfor? Eneste jeg er utilfreds med, er at jeg ikke altid dur til at overføre billeder/Itunes
Må jeg være nysgerrig og spørge hvorfor?
Eneste jeg er utilfreds med, er at jeg ikke altid dur til at overføre billeder/Itunes
Alle mine iphone har været til rep.. og det er ikke bare en gang
isabellasmor skriver: Jeg har en iPhone 4s men savner min iPhone 4 ...... Har så mange problemer med den jeg har nu
Derfor man ikke skal have iphone
Michelle21 skriver: Den ser ski dyr ud..
Den ser ski dyr ud..
Det er den egentlig ikke, det er en oldgammel mobil
An&Jo skriver: Hvor kan den købes henne??
Hvor kan den købes henne??
Købte den for nogle år tilbage, i en TDC butik (mener jeg det var) så jeg ved det faktisk ikke. De har den vist ikke i butikkerne mere :-)
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128