Hvilken??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. november 2013

Michelle21

Wampires skriver:

har lige for nylig investeret i min allerførste smartphone som er en Nokia Lumia 520

Ville ønske jeg havde haft lidt flere penge at rokke med for så havde jeg haft køb en mobil med android i stedet for en Windows men det håber jeg kan blive næste gang der er brug for et skift

Er det ellers en god tlf??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. november 2013

Michelle21

Masig skriver:

Ja ellers var den skam også røget i skraldespanden hehe... Ville gerne have en nyere model, men er for nærig til at betale så mange tusinde kr for den... 

Så slemt er det da heller ikk :p

Anmeld

28. november 2013

SjeBets

Samsung Galaxy s 3, elsker den telefon. Min datter har samsung galaxy s 3 mini . Den er også rigtig fin.

Anmeld

28. november 2013

BabyMiracle <3

En gang iPhone, altid iPhone
iPhone 5 har jeg

Anmeld

28. november 2013

Masig

Michelle21 skriver:

Så slemt er det da heller ikk :p

Jeg synes 3-4-5.000 kr er mange penge for en tlf... Man kan jo komme en tur til sydens sol for de penge, eller en helt ny garderobe hehe...

Anmeld

28. november 2013

StineC

En hvid Samsung Galaxy S2.. En gammel sag den virker faktisk rigtig fint stadig efter 2 år, trods den har været en tur i toilettet den kræver bare lige at blive genstartet en gang imellem. Tror min næste skal være en iPhone 5s :-)

Anmeld

28. november 2013

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
Michelle21 skriver:

Er det ellers en god tlf??

den er god som start mobil indenfor det felt men batteriniveauet er virkelig elendigt når man tænker på det er en ny mobil.

Det holder højest en dag før den begynder at pive over lavt batteri, og det er kun med minimalt surfing, og ingen streaming eller noget andet der kunne tage masser af strøm at lave

Så det er helt klart noget vi skal have en bedre model af, også i forhold til størrelsen på tasterne på tastaturet i den, vores fingre er for brede til det så vi rammer ofte ved siden af...

Men som sagt en god mobil at starte med når man slet ikke har prøvet alt det endnu og lige skal lære hvad man kan og "skal" have med sådan en

Anmeld

28. november 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11
Michelle21 skriver:

Hvad er så godt ved den

Den virker bare! Hehe. Den er nem og lige til, og der er aldrig tekniske fejl. 

Før havde jeg Samsung, men den crashede hele tiden og kan se på min families nye samung'er at de gør det samme. Så det gad jeg ikke løbe an på. 

Min svigermor købte en nokia lumina på et tidspunkt som hun blev træt af efter en uge, og så fik min kæreste den. Han blev så sur på den at han hellere ville gå tilbage til sin gamle klaptelefon  Den var simpelthen så kringlet og det der windows system virker bare SÅ langt bagefter og har helt sit eget liv, der ikke kan køre sammen med androide og ios, fx med spil. 

så jeg er bare glad for min iphone der VIRKER, hele tiden

Anmeld

28. november 2013

Lukas&Liam<3

Jeg har også en lg g2 i hvid (:

Anmeld

28. november 2013

An&Jo

Jeg har en iPhone5 og jeg elsker den..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.