Ja jeg er i en meget svær situartion fordi der er ikke noget jeg ønsker mere end at vi alle 3 kan være en lykkelig familie og være der for hianden!
Jo ser du...
Dengang de var sammen blev hun gravid.. Og de blev enige om en abort.. Efter den abort fik hun avide at hun ikke skulle regne med at kunne få børn..
Og han har haft skyld følse kan man vel sige.. (som jeg har forstået det)
Også nu hvor hun er blevet gravid tror jeg han måske er lettet... Men ja det er rigtig det er stadig forkert han sætter mig til side fordi at han jo kan miste os men ikke hende hvis du forstår..
Meget blannede tanker! Fordi føler lidt når jeg siger noget til ham at sådan gør man ikke eller det der gør ondt på mig og sådan nogle ting så føler jeg lidt at jeg bestemmer over ham 
Men hvis man ikke kan snakke med den person man bor med om hvad der gør en ked af det og glad og selv lytte hvis han har noget han vil af med hvad har man så?
Det med at hans eks engang har været gravid med ham osv retfærdiggør ikke det han udsætter dig for.
Alle har jo drømmen om det perfekte familieliv, men det skal jo ikke være for enhver pris.
Enhver mand der respekterer og elsker sin kvinde vil ALTID sætte kvinden i sit liv først.... Jeg formoder lidt, at din kæreste er god til, at vende tingene imod dig når du fortæller ham, at du er utilfreds med noget? Hvis min formodning er korrekt, synes jeg du skal finde din indre styrke og stå ved det du siger.
Du har et barn på vej og tænk hvis du skal sidde og bekymre dig om din kærestes sms'eri og uansvarlighed imens du sidder med din nyfødte baby på armen? - Det ville da ikke være en særlig god velkomst til baby... den mærker jo hvordan du har det og påvirkes derigennem af det.
Har du tænkt over hvad det er din kæreste gør for dig der gør ham til en elskværdig mand?
Du/i burde gå rundt og glæde jer - kysse, kramme, være spændte sammen, se på babyting, mærke på maven, grine, smile osv osv... Men sådan er virkeligheden jo ikke og det er der jo en årsag til. Du ved hvad problemet er, "stand up for you're self and be a woman, a mother and a relfrespected individual".

Kh M
Anmeld