Hvis din kæreste/mand har haft misbrugt din tillid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. juli 2009

Stineve

TazPigen skriver:

Stineve

Har det præcis på samme måde  ..

Føler heller ikke selv at jeg bestemmer over ham... syntes selv jeg prøver at gøre så jeg også kan være glad og ikke kun ham fordi han får alt som han vil have det...

Så må man jo mødes på midten eller sådan noget...

Men det er meget siger jeg noget så siger han det handler altid om DIG...

Kan jo ikke snakke på hans vejene.. og hvis der er noget så er det da også klart man siger det hvis det ikke er noget man kan holde ud.. så hellere få det ud af verden sådan har jeg det ihvertfald for hader at være ked af det.

Det lyder lidt som om det er noget du har sagt til ham flere gange, altså at du bliver ked af det når han snakker så meget med sin eks.. er det rigtigt ?.. siden han ikke rigtig vil snakke om det og siger det altid handler om dig osv...

Måske skal du lade være med at fortælle ham hvor ondt det gør, for han forstår dig åbenbart ikke.. desværre... men så må du jo altså gøre det på en anden måde... hvis du ikke ønsker at leve i et forhold hvor han ikke vil gå kompromis, eller i det mindste vise dig, hvad sagen handler om... (vise dig billeder, sms'er osv.. ) så gør op med dig selv hvad du vil finde dig i, og stil ham så et ultimatum.. ! det er din eneste udvej.. og hvis det så viser sig, han synes du er dum eller noget andet fordi du gør det.. og måske bliver sur på dig.. så må du altså ikke bukke under og give ham ret... men sig stop!... så må du ud af forholdet så han indser alvoren i det, og at du rent faktisk mener det du siger!...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2009

TazPigen

Ja det er rigtig..

Men i min familie har vi altid tænkt på andre før os selv og altid været venlige...

Det skal man bare lige af med og det heller ik helt nemt

Anmeld

28. juli 2009

qp

Ja jeg er i en meget svær situartion fordi der er ikke noget jeg ønsker mere end at vi alle 3 kan være en lykkelig familie og være der for hianden!

Jo ser du...
Dengang de var sammen blev hun gravid.. Og de blev enige om en abort.. Efter den abort fik hun avide at hun ikke skulle regne med at kunne få børn..
Og han har haft skyld følse kan man vel sige.. (som jeg har forstået det)

Også nu hvor hun er blevet gravid tror jeg han måske er lettet... Men ja det er rigtig det er stadig forkert han sætter mig til side fordi at han jo kan miste os men ikke hende hvis du forstår..

Meget blannede tanker! Fordi føler lidt når jeg siger noget til ham at sådan gør man ikke eller det der gør ondt på mig og sådan nogle ting så føler jeg lidt at jeg bestemmer over ham

Men hvis man ikke kan snakke med den person man bor med om hvad der gør en ked af det og glad og selv lytte hvis han har noget han vil af med hvad har man så? 

Det med at hans eks engang har været gravid med ham osv retfærdiggør ikke det han udsætter dig for.
Alle har jo drømmen om det perfekte familieliv, men det skal jo ikke være for enhver pris.
Enhver mand der respekterer og elsker sin kvinde vil ALTID sætte kvinden i sit liv først.... Jeg formoder lidt, at din kæreste er god til, at vende tingene imod dig når du fortæller ham, at du er utilfreds med noget? Hvis min formodning er korrekt, synes jeg du skal finde din indre styrke og stå ved det du siger.
Du har et barn på vej og tænk hvis du skal sidde og bekymre dig om din kærestes sms'eri og uansvarlighed imens du sidder med din nyfødte baby på armen? - Det ville da ikke være en særlig god velkomst til baby... den mærker jo hvordan du har det og påvirkes derigennem af det.
Har du tænkt over hvad det er din kæreste gør for dig der gør ham til en elskværdig mand?
Du/i burde gå rundt og glæde jer - kysse, kramme, være spændte sammen, se på babyting, mærke på maven, grine, smile osv osv... Men sådan er virkeligheden jo ikke og det er der jo en årsag til. Du ved hvad problemet er, "stand up for you're self and be a woman, a mother and a relfrespected individual".

Kh M

Anmeld

29. juli 2009

kiwilouise

Marcus' Mor skriver:

Nej det er sgu ikke i orden!! Og jeg fatter slet ikke du ikke finder mere værdighed i dig selv end, at finde dig i sådan noget. Det er simpelthen uacceptabelt ...
Var det mig der sad der hvor du sidder nu ville jeg gøre følgende: Sætte mig ned sammen med min kæreste og sige

" hør her makker, enten er du her sammen med mig fysisk og mentalt eller så skrider du... Og det der sms'eri stopper øjeblikkeligt... hvis du ikke kan acceptere det så er det simpelthen ud af vagten"!!!!!

Blir såååh forarget over sådanne mænd, MEN værst er nu kvinderne der finder sig i, at blive behandlet sådan. Ved du hvorfor han bli'r ved??? 

Fordi du lader ham gøre det... !

Det nytter slet ikke, at fortælle manden du har følelser (er ked af det) for dem virker han da komplet ligeglad med... Du skal sige STOP og stille krav til ham så han har noget at forholde sig til.

Håber du træffer det rigtige valg for dig og din baby...

Kh M

lige præcis!!!

Anmeld

8. august 2009

Milah

TazPigen skriver:

katti24

Der skete nogle ting i hans familie hvor man aldrig ved hvordan folk vil reagere.. Og ved at hvis jeg havde gået fra ham ville han slet ikke have nogle at støtte sig op af.. og havde jeg selv stået der ville jeg være ked af at stå alene.. og det var svært at komme ud af igen kan man vel sige..

Syntes det er iorden han snakker med hende engang imellem men også med måde.. så ikke hver dag og heller ikke flere gange om ugen fra morgen til aften du ved..

Fordi indtil videre mht det hele har han virkelig klaret det rigtig godt med at få rettet op på ting.!
Men nu sad vi og snakkede om det ang hans x igår og jeg sagde jeg ville prøve den afstemning her inde for at se om jeg er galt på den eller om han skal stramme sig and og skrive mindre med hende og sådan... og ikke holde billeder og den slags skjult.. 

hehe og Tillykke  

Nu har jeg læst lidt med, og syns ganske enkelt du fortjener bedre!
Godt nok har jeg ikk stået i præcis din situation med graviditet og det på daværende tidspunkt, men jeg forlod min x som jeg havde været sammen med i en 2års tid. Ganske enkelt fordi han ikk respekterede mig for den jeg var. Og han var også "alene" i og med hans familie havde kottet hånden af ham, PGA MIG. Men hvad er vigtigst? Hans eller dit velvære? I min situation satte jeg mig selv og mine følelser øverst, for jeg syntes fandme jeg havde fortjent bedre. Og det syns jeg os du har! Hvis han ikke er mand nok til at være der for dig i din graviditet, vil han så være mand nok når du så har født? tænker jeg. Tror det ikke.

Syns du skal give ham valget, enden dropper han hende ellers også så er det ud.
Mine erfaringer har lært mig, man er sku nødt til at være hård og konsekvent, selvom det kan gøre ondt på en. Men man kommer sku ikke videre, ved at konstant tænke på andres følelser.
ja, undskyld jeg lyder hård i min besked her, men han gør mig bare så sur!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.