Hvis din kæreste/mand har haft misbrugt din tillid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. juli 2009

Ox.

Hvis det er præcist som du skriver, synes jeg ikke det er okay, hvorfor skjule billeder? hmm ... det virker for mig bare underligt.

Min kæreste og jeg har da hver sin telefon, men ringer min og jeg ikke er der, tager han den, eller får jeg en sms gør han også, og omvendt, vi skjuler ikke noget for hinanden på det punkt ...
Jeg har altid haft det sådan, at hvis ikke man har noget at skjule, hvorfor så ikke dele det med den du lever livet med, og oveni købet er ved at stifte familie med ... men det er også min mening  ..

Hende x-kæresten var single og gravid ikke? ...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2009

TazPigen

SussieOx

Har det præcis på samme måde som dig, mht til det med at man ikke skal have noget at skjule..!

Jo det er hun  

Anmeld

27. juli 2009

Heidi.

Hej..

Trist situation for dig og dit lille barn.. Jeg har stemt blankt, for den mulighed jeg ville vælge var der ikke..

Kort og godt.. UD med ham.. Selvom det er svært.

Kh Heidi

Anmeld

27. juli 2009

Ox.

TazPigen skriver:

SussieOx

Har det præcis på samme måde som dig, mht til det med at man ikke skal have noget at skjule..!

Jo det er hun  

Det er da ikke for at prikke til bjørnen her, men du skal ihvertfald passe på, det virker rigtig lumsk det de laver set fra mit synspunkt .. hvis ikke han har noget at skjule, hvorfor så ikke vise dig de 6 billeder hun sender hver uge, eller fortælle dig hvad der er så ufattelig vigtigt at snakke om, siden hun er den første og sidste han snakker med hver eneste dag ...

I sidste ende er det jeres bebs du skal tænke på, og dte burde han nu også! Det der er ihvertfald ikke en god måde at starte et så vigtigt kapitel i ens liv ..

Anmeld

27. juli 2009

LineD

Jeg har svaret: En x-kæreste er en man ikke snakker med da det er et overstået kapittel...

Jeg skriver da med mine en sjælden gang (vi snakker en gang om året eller så), men jeg har det sådan at så længe du hænger i fortiden, kan du ikke leve i nutiden, og du har slet ingen fremtid...

Det jeg mener er at ved at han (i dit tilfælde) hænger i hende, søger hendes selvskab i form af billeder og sms'er, ikke er i stand til at leve i nuet med dig, han kan slet ikke astrahere fra hende og giver sig derfor ikke hen til dig...
Derfor har i i mine øjne ikke en fremtid sammen.
SLET ikke når han ikke kan acceptere dine følelser omkring det... Og det er virkelig ikke et liv jeg synes du skal byde hverken dig selv eller jeres barn.

Han må have et ultimatum. SLUT det ex. kapittel eller UD af vagten.

KÆMPE knus herfra!

Anmeld

27. juli 2009

karina1980

LineD skriver:

Jeg har svaret: En x-kæreste er en man ikke snakker med da det er et overstået kapittel...

Jeg skriver da med mine en sjælden gang (vi snakker en gang om året eller så), men jeg har det sådan at så længe du hænger i fortiden, kan du ikke leve i nutiden, og du har slet ingen fremtid...

Det jeg mener er at ved at han (i dit tilfælde) hænger i hende, søger hendes selvskab i form af billeder og sms'er, ikke er i stand til at leve i nuet med dig, han kan slet ikke astrahere fra hende og giver sig derfor ikke hen til dig...
Derfor har i i mine øjne ikke en fremtid sammen.
SLET ikke når han ikke kan acceptere dine følelser omkring det... Og det er virkelig ikke et liv jeg synes du skal byde hverken dig selv eller jeres barn.

Han må have et ultimatum. SLUT det ex. kapittel eller UD af vagten.

KÆMPE knus herfra!

er ret enig.

mener ikke man bør snakke med sin x så meget, gør man det stikker der noget andet under, det er totalt weird at være sådan

Anmeld

27. juli 2009

sarahb

TazPigen skriver:

Hvis din kæreste/mand har haft misbrugt din tillid en del i alt den tid i har været sammen..
Også i stod og skulle have jeres første barn sammen om ca 3 uger og du glæder dig som en i søren..
Men din kæreste/mand slet ingen interesse rigtig har vist under hele graviditeten hverken for dig eller din graviditet.
Men at han så derimod skriver med en x-kæreste hver eneste dag som du aldrig har mødt og som er single, som skal føde ca 1 måned efter dig hvor på han...
Skjuler hvad de skriver om (du ser ikke hvad de snakker om hver dag)..
Han modtager omkring 6 billeder om ugen af hende på telefonen som du heller ikke ser..

Du har så også sagt til ham det såre dig at det nogen gange er den første han skriver til om morgen og den sidste inden han går iseng og andre gange dagen lang..... men han kan ikke se noget forkert i det da det bare er en veninde som han siger..

Er det okay at skrive så meget med sin x-kæreste ( give hende så meget opmærksomhed ) hvis man er glad for hvad man har?

Min mening: NEJ
Og jeg var skredet hvis min mand/kæreste opførte sig sådan... Han har tydelig vis stor interesse for en anden end dig og det ville jeg absolut ikke stå model til..

Anmeld

27. juli 2009

Ni-ko-li-ne

sarahb skriver:

Min mening: NEJ
Og jeg var skredet hvis min mand/kæreste opførte sig sådan... Han har tydelig vis stor interesse for en anden end dig og det ville jeg absolut ikke stå model til..

enig..... det dutter ikke! det kommer selvfølgelig an på hvordan du er som menneske om du nogensinde ville kunne tilgive ham, for så skal der ske ændringer NU!

Anmeld

27. juli 2009

TazPigen

Puha da nogle dejlige ærlige meninger i alle kommer med...

Siger tusind tak for dem ihvertfald.

Rart at vide man ikke er den eneste der syntes det er forkert..

Anmeld

27. juli 2009

katti24

Jeg håber ihvertfald du finder ud af det og tingene ændres, med eller uden ham. For du skal sætte dig selv og den lille nye først

mange varme tanker herfra

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.