Hvis din kæreste/mand har haft misbrugt din tillid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. juli 2009

TazPigen

katti24

Det er jeg klar over  ...

Også derfor jeg har sagt til ham at vi ikke kun har os selv at tænke på mere... og også derfor han nok er begyndt tage det seriøst  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2009

TazPigen

Dejligt med alle de stemmer  

Anmeld

28. juli 2009

qp

TazPigen skriver:

Hvis din kæreste/mand har haft misbrugt din tillid en del i alt den tid i har været sammen..
Også i stod og skulle have jeres første barn sammen om ca 3 uger og du glæder dig som en i søren..
Men din kæreste/mand slet ingen interesse rigtig har vist under hele graviditeten hverken for dig eller din graviditet.
Men at han så derimod skriver med en x-kæreste hver eneste dag som du aldrig har mødt og som er single, som skal føde ca 1 måned efter dig hvor på han...
Skjuler hvad de skriver om (du ser ikke hvad de snakker om hver dag)..
Han modtager omkring 6 billeder om ugen af hende på telefonen som du heller ikke ser..

Du har så også sagt til ham det såre dig at det nogen gange er den første han skriver til om morgen og den sidste inden han går iseng og andre gange dagen lang..... men han kan ikke se noget forkert i det da det bare er en veninde som han siger..

Er det okay at skrive så meget med sin x-kæreste ( give hende så meget opmærksomhed ) hvis man er glad for hvad man har?

Nej det er sgu ikke i orden!! Og jeg fatter slet ikke du ikke finder mere værdighed i dig selv end, at finde dig i sådan noget. Det er simpelthen uacceptabelt ...
Var det mig der sad der hvor du sidder nu ville jeg gøre følgende: Sætte mig ned sammen med min kæreste og sige "hør her makker, enten er du her sammen med mig fysisk og mentalt eller så skrider du... Og det der sms'eri stopper øjeblikkeligt... hvis du ikke kan acceptere det så er det simpelthen ud af vagten"!!!!!
Blir såååh forarget over sådanne mænd, MEN værst er nu kvinderne der finder sig i, at blive behandlet sådan. Ved du hvorfor han bli'r ved??? Fordi du lader ham gøre det... ! Det nytter slet ikke, at fortælle manden du har følelser (er ked af det) for dem virker han da komplet ligeglad med... Du skal sige STOP og stille krav til ham så han har noget at forholde sig til.

Håber du træffer det rigtige valg for dig og din baby...

Kh M

Anmeld

28. juli 2009

qp

PS: Og hvad er det for nogle billeder, billeder af hendes mave eller??
Synes virkelig din kæreste er til, at brække sig over... Hvis han bare havde haft gang i noget ganske uskyldigt snak med eks, så tror jeg sgu ikke han ville have så travlt med, at skjule billeder og sms'er... så ville han jo inddrage dig noget mere i deres samtale... han vægter hendes følelser fremfor dine og det må være forfærdeligt... sorry men kan ikke lade være med at tænke på... er der nogen jordisk chance for, at han også er far til eks'ens baby??

Kh M

Anmeld

28. juli 2009

TazPigen

Marcus' Mor :

Jah han siger det er af hendes mave og børneværelse og sådan noget..

Men nej det er der ingen chance for han er ihvertfald  ..

Anmeld

28. juli 2009

qp

Marcus' Mor :

Jah han siger det er af hendes mave og børneværelse og sådan noget..

Men nej det er der ingen chance for han er ihvertfald  ..

Okay... hvad skal han med dem når han har din mave, at kigge på?? Hun får jo mere opmærksomhed end du gør... Hvorfor tror du hun gør det???
Og hvorfor tror du han vægter hendes behov frem for dine??
Sidst men ikke mindst.. hvilke tanker har du gjort dig mht det der er blevet skrevet i denne tråd og hvad vil du gøre??

Vh Mariann

Anmeld

28. juli 2009

Cris

Du sidder i en meget svært situation. Hvis han ikke glæder sig så meget at følge op på din graviditet, tror du, at det bliver bedre med barnet? En baby kraver så meget. Jeg tror, at det er blivet tid til at I snakker sammen om det. Og du kan se, hvordan det bliver med babien, men I skal ikke hænge som Nr 2 i hans liv, hvis du ikke synes, at du får nok ud af forholdet, så ud fra det. Find hvor du kan bo og hvem kan hjælpe dig en gang i mellem, hvis du ikke have familien i nærheden og pas på dig selv. Din baby fortjener glade forældre, begge to og ikke bare en der bor der og sige hej en gang i mellem....

Anmeld

28. juli 2009

TazPigen

Ja jeg er i en meget svær situartion fordi der er ikke noget jeg ønsker mere end at vi alle 3 kan være en lykkelig familie og være der for hianden!

Jo ser du...
Dengang de var sammen blev hun gravid.. Og de blev enige om en abort.. Efter den abort fik hun avide at hun ikke skulle regne med at kunne få børn..
Og han har haft skyld følse kan man vel sige.. (som jeg har forstået det)

Også nu hvor hun er blevet gravid tror jeg han måske er lettet... Men ja det er rigtig det er stadig forkert han sætter mig til side fordi at han jo kan miste os men ikke hende hvis du forstår..

Meget blannede tanker! Fordi føler lidt når jeg siger noget til ham at sådan gør man ikke eller det der gør ondt på mig og sådan nogle ting så føler jeg lidt at jeg bestemmer over ham

Men hvis man ikke kan snakke med den person man bor med om hvad der gør en ked af det og glad og selv lytte hvis han har noget han vil af med hvad har man så? 

Anmeld

28. juli 2009

Stineve

TazPigen skriver:

Ja jeg er i en meget svær situartion fordi der er ikke noget jeg ønsker mere end at vi alle 3 kan være en lykkelig familie og være der for hianden!

Jo ser du...
Dengang de var sammen blev hun gravid.. Og de blev enige om en abort.. Efter den abort fik hun avide at hun ikke skulle regne med at kunne få børn..
Og han har haft skyld følse kan man vel sige.. (som jeg har forstået det)

Også nu hvor hun er blevet gravid tror jeg han måske er lettet... Men ja det er rigtig det er stadig forkert han sætter mig til side fordi at han jo kan miste os men ikke hende hvis du forstår..

Meget blannede tanker! Fordi føler lidt når jeg siger noget til ham at sådan gør man ikke eller det der gør ondt på mig og sådan nogle ting så føler jeg lidt at jeg bestemmer over ham

Men hvis man ikke kan snakke med den person man bor med om hvad der gør en ked af det og glad og selv lytte hvis han har noget han vil af med hvad har man så? 

Hej.. jeg er meget ked af at hører om din situation.. synes din kæreste er utrolig tarvelig både overfor dig og jeres kommende barn samme...

Du må og skal ikke have dårlig samvittighed over at fortælle ham, nøjagtig hvordan du har det og føler omkring hele situationen med eks-kæresten... du skal ikke finde dig i noget som helst.. og du skal ikke føle at du bestemmer over ham,.  Så længe du giver ham et ultimatum, får han stadig valgmuligheden for selv at bestemme , hvad han ønsker!.. 

Hvis du ikke finder dig i , at han snakker så meget med sin eks, og du ikke må se billeder, beskeder og sådan, så lad være !!  du må simpelthen ikke give ham lov til at behandle dig som en man bare kan træde på, uden at det får konsekvenser ..

Jeg håber du finder ud af det...

Anmeld

28. juli 2009

TazPigen

Stineve

Har det præcis på samme måde  ..

Føler heller ikke selv at jeg bestemmer over ham... syntes selv jeg prøver at gøre så jeg også kan være glad og ikke kun ham fordi han får alt som han vil have det...

Så må man jo mødes på midten eller sådan noget...

Men det er meget siger jeg noget så siger han det handler altid om DIG...

Kan jo ikke snakke på hans vejene.. og hvis der er noget så er det da også klart man siger det hvis det ikke er noget man kan holde ud.. så hellere få det ud af verden sådan har jeg det ihvertfald for hader at være ked af det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.