Hvis din kæreste/mand har haft misbrugt din tillid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Er det okay at skrive så meget med sin x-kæreste ( give hende så meget opmærksomhed ) hvis man er glad for hvad man har?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

3.647 visninger
34 svar
0 synes godt om
26. juli 2009

TazPigen

Hvis din kæreste/mand har haft misbrugt din tillid en del i alt den tid i har været sammen..
Også i stod og skulle have jeres første barn sammen om ca 3 uger og du glæder dig som en i søren..
Men din kæreste/mand slet ingen interesse rigtig har vist under hele graviditeten hverken for dig eller din graviditet.
Men at han så derimod skriver med en x-kæreste hver eneste dag som du aldrig har mødt og som er single, som skal føde ca 1 måned efter dig hvor på han...
Skjuler hvad de skriver om (du ser ikke hvad de snakker om hver dag)..
Han modtager omkring 6 billeder om ugen af hende på telefonen som du heller ikke ser..

Du har så også sagt til ham det såre dig at det nogen gange er den første han skriver til om morgen og den sidste inden han går iseng og andre gange dagen lang..... men han kan ikke se noget forkert i det da det bare er en veninde som han siger..

Er det okay at skrive så meget med sin x-kæreste ( give hende så meget opmærksomhed ) hvis man er glad for hvad man har?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juli 2009

TazPigen

Hvordan ser man hvad folk har svaret? 

Det var ligesom pointen hehe

Anmeld

26. juli 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Jeg synes det er svært at finde et svar der passer til hvad jeg mener, så jeg har bare svaret nej.. efterfølgende kan jeg godt se at det måske er lidt hårdt, men synes ikke det er i orden..
Jeg har læst et andet indlæg du har skrevet tidligere, mener også jeg svarede på det... jeg synes det er strengt af ham at opføre sig sådan, men jeg tror det hele bunder i usikkerhed og frygt, og ikke dårligt vilje... mænd er svære at blive kloge på, men jeg synes du skal tage en ny snak med ham om det og virkelig forklare ham dine følelser og tanker omkring det.. og ellers må du jo, desværre, tage konsekvensen og sige du ikke vil være sammen med én som ikke gider dig!
Håber alt løser sig!
knus Caroline

Anmeld

26. juli 2009

ivfmarie

Har du selv stemt?

Anmeld

26. juli 2009

Diana...

TazPigen skriver:

Hvordan ser man hvad folk har svaret? 

Det var ligesom pointen hehe

Du skal selv stemme så kan du se det 

Anmeld

26. juli 2009

Maise

ja puha den er svær og alligevel ikke. Når jeg læser det du skriver synes jeg at det mest triste er at han ikke har vist interesse for graviditeten overhovedet. Og når han så viser interesse overfor en ex-kæreste som oveni købet er gravid virker det jo endnu mere sårende. hmm jeg ville konfrontere ham for at høre ham hvorfor han ingen interesse har vist overfor graviditeten, og om han i øvrigt er forelsket i sin ex, men ikke vil gå fra dig fordi du er gravid og alligevel ikke vil have hende fordi hun er gravid. Ja det lyder hårdt, men det er vel vigtigt for dig at vide hvor du har ham, når i står og skal have et barn sammen. Og mest af alt hvor er respekten når du fortæller ham at det sårer dig og alligevel er han ligeglad. Jeg bliver så vred på dine vegne. Han lyder jo umoden til opgaven som i står overfor. Synes det er vigtigt at du finder ud af hvor du har ham. Ønsker dig det bedste.

mvh Mai

Anmeld

26. juli 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Jeg synes egentlig det lyder som om at han synes det er møgsvært at forholde sig til din graviditet som han går op af til hverdag, og at jeres kommunikation er så belastet at han får svar på sine spørgsmål og afløb for sine følelser gennem en han stoler på som går igennem det samme som dig. Han har sikkert en masse tanker og følelser som han af en eller anden grund synes er svære at dele med dig - derfor deler han den med en han kender rigtig godt som går igennem en graviditet og derfor selv har en masse tanker og følelser omkring det at blive forælder.

Jeg synes du skulle snakke med ham om hvad det er der gør at han ikke vil dele dem med dig? Måske er det noget du gør eller siger som "skræmmer ham væk"? Måske er han så nervøs for at sige eller tænke noget forkert så han læsser af et sted hvor det er mere "ansvars-frit"? Hun kan jo ligesom ikke droppe ham fordi han tænker eller føler noget "forkert" og hun bliver heller ikke såret som du måske ville blive over hans tanker...

Anyways - stort kram til dig

Anmeld

26. juli 2009

TazPigen

Caroline86
Tusind tak..
Ja har det en del ligesom du skriver.. At man føler lidt det er hende som betyder noget og ikke "vores lille kommende familie"
Da det jo er en fælles glæde og ikke en man selv skal rende rundt med..

ivfmarie
Nej hehe.. så er det nok derfor..

Maise
Tusind tak for svaret!

Rosa
Ja det er da aldrig nemt at holde sig til ens kæreste er gravid tror jeg..
Men jeg prøver også og holde hoved koldt.. Fortalte ham bare at jeg ville prøve at lave denne afstemning bare for at se om jeg er den der er helt forkert på den og måske har været lidt strid med at sige at hvis han føler for at Skal skrive med hende hver dag så er det måske ikke her han høre hjemme..
og se hvor mange der har det på samme måde som mig mht alt dette her..

Tusind tak for alle jeres svar

Anmeld

26. juli 2009

katti24

Først vil jeg lige sige at jeg bestemt ikke syntes det er ok i dit tilfælde at han skriver så meget med hende som han gør.
Min kæreste har os nogle x-kærester som han stadig snakker med og det er helt i orden, men det er slet ikke på samme plan.

men men, hvis han har misbrugt din tillid gennem hele jeres forhold, som jeg har fået indtryk af, jamen hvorfor vil du så overhovedet starte en familie med ham?
Det lyder måske hårdt men måske du skulle overveje om han er den rigtigt. Han vil selvfølgelig altid være far til dit barn men hvis du ikke føler du kan stole på ham, er han så værd at være kæreste med?!
bare min mening, men håber da meget i finder ud af det

hilsen katrine, som lige har skrevet sit første indlæg herinde

Anmeld

26. juli 2009

TazPigen

katti24

Der skete nogle ting i hans familie hvor man aldrig ved hvordan folk vil reagere.. Og ved at hvis jeg havde gået fra ham ville han slet ikke have nogle at støtte sig op af.. og havde jeg selv stået der ville jeg være ked af at stå alene.. og det var svært at komme ud af igen kan man vel sige..

Syntes det er iorden han snakker med hende engang imellem men også med måde.. så ikke hver dag og heller ikke flere gange om ugen fra morgen til aften du ved..

Fordi indtil videre mht det hele har han virkelig klaret det rigtig godt med at få rettet op på ting.!
Men nu sad vi og snakkede om det ang hans x igår og jeg sagde jeg ville prøve den afstemning her inde for at se om jeg er galt på den eller om han skal stramme sig and og skrive mindre med hende og sådan... og ikke holde billeder og den slags skjult.. 

hehe og Tillykke  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.