arg! må et boligselskab Det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. november 2013

Anonym trådstarter

Lotus86 skriver:

Har han skrevet under på en indflytningsopgørelse?

Han har ikke skrevet under på noget, alt er forgået over telefon og derfor ved han at han intet har sendt modtaget eller skrevet på. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. november 2013

Sandratoft

Anonym skriver:

Jeg skriver netop det modsatte, at jeg ikke gider true med ting Jeg Ikke mener bare fordi jeg er sur, for så er der jo ingen der ta'r en seriøst den dag man rent faktisk mener noget. Og vi skal ikke skilles hver 14 dag, han vil bare flytte sådan en gang i mellem. Tak for bekymringen. 

Du lyder til, desværre, at være en af dem, der dækker over din mand. Håber du en dag får øjnene op, for din egen og dine børns skyld. 

Anmeld

26. november 2013

VIPpigen

Var du der da han snakkede med boligselskabet??

har du set den bolig han har fået tilbudt, altså papiret??

har du set lejekontrakten??

kommunen kan ikke sige ja eller nej til et indskudslån før de har en kopi af lejekontrakten, der er underskrevet, så det lyder meget underligt han har fået et ja i telefonen!

der er bare noget i hans historie som ikke helt hænger sammen med hvordan tingene foregår i kommunen

Anmeld

26. november 2013

Anonym trådstarter

Sandratoft skriver:

Du lyder til, desværre, at være en af dem, der dækker over din mand. Håber du en dag får øjnene op, for din egen og dine børns skyld. 

Lommepsykologi gir jeg ikke så meget for. De fleste mennesker har heldigvis mere end et lag, Du kender det her indlæg, men du kender ikke mig, min familie, min eller hans baggrund. Jeg dækker ikke over nogen, hvorfor skulle jeg? Ingen af os har brudt loven. Vi har slet og ret bare en regning, som jeg er interesseret i ikke at skulle betale. 

Anmeld

26. november 2013

Anonym trådstarter

VIPpigen skriver:

Var du der da han snakkede med boligselskabet??

har du set den bolig han har fået tilbudt, altså papiret??

har du set lejekontrakten??

kommunen kan ikke sige ja eller nej til et indskudslån før de har en kopi af lejekontrakten, der er underskrevet, så det lyder meget underligt han har fået et ja i telefonen!

der er bare noget i hans historie som ikke helt hænger sammen med hvordan tingene foregår i kommunen

Nej jeg var der ikke. Som sagt anede jeg ikke noget før idag, men har jo hørt ham fortælle hvordan og hvorledes både til mig, kommunen og boligselskabet i dag. Kan jo ikke bare gå og konspirere hvad I tror han har gjort eller ej. Det ville give for mange forskellige muligheder. Nej mit spørgsmål var slet og ret bare om man hæfter uden underskrift? 

Anmeld

26. november 2013

baby012

Hvis han har fået et indskudslån, så har han også skrevet under på en lejekontrakt. Kort og enkelt så kan de ikke give ham et lån uden at se en lejekontrakt som er underskrevet. 

Så ja, han skal betale huslejen 

Anmeld

26. november 2013

mor88

Anonym skriver:

Lommepsykologi gir jeg ikke så meget for. De fleste mennesker har heldigvis mere end et lag, Du kender det her indlæg, men du kender ikke mig, min familie, min eller hans baggrund. Jeg dækker ikke over nogen, hvorfor skulle jeg? Ingen af os har brudt loven. Vi har slet og ret bare en regning, som jeg er interesseret i ikke at skulle betale. 

Stakkels jeres børn. Andet har jeg ikke at sige

Anmeld

26. november 2013

Anonym trådstarter

mor88 skriver:

Stakkels jeres børn. Andet har jeg ikke at sige

Sikke en bøvs, håber den lettede. Det er da ikke din indsigt og modenhed der trykker ihvertfald. Men Tak for svaret, omend Du Ikke svarede på spørgsmålet. ;-)

Anmeld

26. november 2013

mor88

Sikke en bøvs, håber den lettede. Det er da ikke din indsigt og modenhed der trykker ihvertfald. Men Tak for svaret, omend Du Ikke svarede på spørgsmålet. ;-)

Stakkels, stakkels jeres børn at vokse op i et hjem med så umodne forældre, der ikke kan finde ud af at løse konflikter på en fornuftig måde, men ser sig nødsaget til at lave musen om til en elefant og pakke kufferten for at "vinde" konflikten eller pointere hvordan man har det. Jeg har nul respekt for de mennesker der tror at det er helt fint at lade børn vokse op i sådan et hjem, hvor man løser konflikter ved at lukke hoveddøren efter sig! Hvordan har i så forestillet jer at jeres børn skal løse konflikter, når de bliver voksne? Ved at skrige og trampe i gulvet? Sikke nogle gode rollemodeller i er. Og som det lyder af dine indlæg, så er i lige gode om det.

Anmeld

26. november 2013

TNBC

Anonym skriver:

Nej jeg var der ikke. Som sagt anede jeg ikke noget før idag, men har jo hørt ham fortælle hvordan og hvorledes både til mig, kommunen og boligselskabet i dag. Kan jo ikke bare gå og konspirere hvad I tror han har gjort eller ej. Det ville give for mange forskellige muligheder. Nej mit spørgsmål var slet og ret bare om man hæfter uden underskrift? 

de fortæller dig jo bare at det ikke kan passe det han siger, da man ikke kan få tilskud uden en kontrakt og slet ikke over telefonen.
tingene hænger ikke sammen..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.