jeg tænker, at for at få bevilliget et lån til indskud, skal man vel dokumentere at man har en lejlighed på hånden.
Syntes at jeg læste i en anden tråd, at man skal fremvise en underskrevet lejekontrakt, førend kommunen bevilliger lånet til indskuddet. Så for at få indskuddet, så må han jo have skrevet under på noget i forbindelse med den lejlighed.
Jeg syntes bestemt, at du skal lade ham selv redde sig ud af den suppedas. Lige så længe at du bliver ved med at finde dig i det, lige så længe vil han gøre det imod dig.
Du skriver at du også kunnet have fundet på at true med det, uden at mene det, men der er da godt nok langt fra at true med sådan noget "in the heat of the moment", og så til at man ligefrem søger lejlighed og går på kommunen og søger tilskud. Det er da ikke bare lige en spontan ting at gøre.
Håber bestemt ikke at der børn indblandet, som skal være vidne til denne ustabilitet og den enorme utryghed det giver.
Hilsen hende, der selv er vokset op med forældre der skulle skilles ca hver 14. dag.
Anmeld