Så melder jeg mig på banen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. november 2013

Silke91

Anonym skriver:

Det lyder som en god ide med lidt afledning til tankerne Det skal jeg prøve at huske når jeg på et tidspunkt selv bliver utålmodig
Haha, det med at kigge udstyr, det gør jeg endda allerede. Har ingen intentioner om at købe noget som helst, men det er bare hyggeligt at sidde og kigge på, hvad der er på markedet Det er efterhånden ved at være nogle år siden jeg sidst stod der

Her er det den første så den gang vi begyndte at overveje det vidste jeg ingenting men nu ved jeg efterhånden alt hvad der er værd at vide om barnevogne, bæreseler osv.
Men ja man sidder jo bare og drømmer og gør sig nogle overvejelser det kan der jo ingen skade ske ved. Her startede det allerede 1 år inden PB startede da vi så småt begyndte at snakke om hvornår det skulle være
Var det i næste uge i startede?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. november 2013

Anonym trådstarter

Silke91 skriver:

Her er det den første så den gang vi begyndte at overveje det vidste jeg ingenting men nu ved jeg efterhånden alt hvad der er værd at vide om barnevogne, bæreseler osv.
Men ja man sidder jo bare og drømmer og gør sig nogle overvejelser det kan der jo ingen skade ske ved. Her startede det allerede 1 år inden PB startede da vi så småt begyndte at snakke om hvornår det skulle være
Var det i næste uge i startede?

Hehe jamen det er da slet ikke tosset med al den information. Så kan du også bedre argumentere for, hvad for noget af det i skal have når det er. Det er altså også svært at lade være med at kigge og drømme lidt når snakken falder på baby
Ja, det er det. Tror ikke vi når denne cyklus så vi ender nok med reelt at gå i gang fra næste cyklus, der starter om små fjorten dage. Men kondomerne ryger fra næste uge.

Anmeld

29. november 2013

Silke91

Anonym skriver:

Hehe jamen det er da slet ikke tosset med al den information. Så kan du også bedre argumentere for, hvad for noget af det i skal have når det er. Det er altså også svært at lade være med at kigge og drømme lidt når snakken falder på baby
Ja, det er det. Tror ikke vi når denne cyklus så vi ender nok med reelt at gå i gang fra næste cyklus, der starter om små fjorten dage. Men kondomerne ryger fra næste uge.

Er da fedt at i ikke skal gå og vente på hormoner der skal ud af kroppen og den slags Jeg smed p-pillerne den dag vi begyndte PB og fandt så bagefter ud af at det nok havde været en ide at droppe dem noget før

Anmeld

29. november 2013

Anonym trådstarter

Silke91 skriver:

Er da fedt at i ikke skal gå og vente på hormoner der skal ud af kroppen og den slags Jeg smed p-pillerne den dag vi begyndte PB og fandt så bagefter ud af at det nok havde været en ide at droppe dem noget før

Ja, det er rigtig dejligt. Der er slet ikke noget, der skal normaliseres der. Vi har brugt kondom i lang tid. Øv, ja det havde da været rart at vide inden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.