Så melder jeg mig på banen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. november 2013

Jannieb

Mariia1708 skriver:

Amen, gider ik tænke på det mere. Forstår ik hvorfor min krop er så langsom og besværlig

Jeg forstår dig godt! Jeg troede også at jeg ville blive gravid i første hug denne gang, men næh nej! Jeg er sikker på vi nok skal få vores 2 pæne streger! så jeg sender dig en stor Og  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. november 2013

Mariia1708

Ønskebaby2014 skriver:

Jeg forstår dig godt! Jeg troede også at jeg ville blive gravid i første hug denne gang, men næh nej! Jeg er sikker på vi nok skal få vores 2 pæne streger! så jeg sender dig en stor Og  

Jeg holder pause lige nu, fra beh. Har ikk lyst lige nu, det for hårdt. Så det sker når det sker. Sender også dig masser af og

Anmeld

26. november 2013

Jannieb

Mariia1708 skriver:

Jeg holder pause lige nu, fra beh. Har ikk lyst lige nu, det for hårdt. Så det sker når det sker. Sender også dig masser af og

godt at du lytter til din krop. Det tror jeg også gør det nemmere at blive gravid. 

Tak for  Og 

Anmeld

26. november 2013

Mariia1708

Ønskebaby2014 skriver:

godt at du lytter til din krop. Det tror jeg også gør det nemmere at blive gravid. 

Tak for  Og 

Så lidt

Anmeld

26. november 2013

Troldemommi

Anonym skriver:

Så kan jeg så småt melde mig i denne gruppe. Vi starter stille og roligt op herhjemme inden længe og ser frem til at stå med de 2 streger. Synes det er meget surrealistisk og ambivalent at sige, at nu går vi i gang, men det er lige hvad vi gør Jeg vælger at være anonym indtil vi kan offentliggøre graviditeten. Det er meget få personer, der kender til vores projekt og kan egentlig godt lide tanken om, at det er vores hemmelighed derhjemme. På den måde kommer der heller ikke noget pres og spørgsmål fra familie og venner om det nu er lykkedes

Hilsen Anonym87

Held og lykke herfra med pb 

Anmeld

26. november 2013

Anonym trådstarter

Monica P skriver:

Held og lykke herfra med pb 

Mange tak skal du have Er meget spændt på, hvad de næste mdr. kommer til at byde på

Anmeld

26. november 2013

Silke91

Anonym skriver:

Ja, lige præcis Hvor længe har i været i gang? Jeg har også svært ved ikke at fortælle det, men vil også gerne have vores projekt for os selv. Jeg har mine 2 veninder, der kender til projektet og det er det. Så har jeg også nogle som jeg kan dele det lidt med Ja, meget hurra for baby.dk. Det var meget underligt at melde mig i gruppen igår og jeg kommer heller ikke til at røbe for mange detaljer da jeg kender en del herinde fra, som ikke lige skal kende til projektet

Når november er slut har vi været igang i 7 måneder så går og håber lidt på at der snart sker noget
Ja det er altså rart at have et par stykker og dele det mig. Jeg har baby.dk med en ret anonym profil samt 1 veninde der ved det og så går det faktisk meget fint med ikke at røbe noget til andre. Men det bliver helt klart sværere og sværere for hver måned at holde det hemmeligt

Anmeld

26. november 2013

Anonym trådstarter

Silke91 skriver:

Når november er slut har vi været igang i 7 måneder så går og håber lidt på at der snart sker noget
Ja det er altså rart at have et par stykker og dele det mig. Jeg har baby.dk med en ret anonym profil samt 1 veninde der ved det og så går det faktisk meget fint med ikke at røbe noget til andre. Men det bliver helt klart sværere og sværere for hver måned at holde det hemmeligt

Det kan jeg sørme godt forstå, at du er. Jeg er mega spændt (og lidt utålmodig) og vi går endda først i gang i løbet af den næste uge. Ja, helt sikkert Tænk, hvis man skulle gå med alle tankerne og utålmodigheden selv, det ville jo næsten være ubærligt. Jeg krydser fingrer for, at i får den dejligste julegave af dem alle

Anmeld

26. november 2013

Tulipan

Anonym skriver:

Så kan jeg så småt melde mig i denne gruppe. Vi starter stille og roligt op herhjemme inden længe og ser frem til at stå med de 2 streger. Synes det er meget surrealistisk og ambivalent at sige, at nu går vi i gang, men det er lige hvad vi gør Jeg vælger at være anonym indtil vi kan offentliggøre graviditeten. Det er meget få personer, der kender til vores projekt og kan egentlig godt lide tanken om, at det er vores hemmelighed derhjemme. På den måde kommer der heller ikke noget pres og spørgsmål fra familie og venner om det nu er lykkedes

Hilsen Anonym87

Velkommen og rigtig meget held og lykke

Anmeld

26. november 2013

EnSødMor

Anonym skriver:

Hilsen Anonym87

Velkommen hertil... Håber at i snart står med 2 fine streger, det samme håber jeg for mig selv..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.