Så melder jeg mig på banen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.490 visninger
33 svar
14 synes godt om
25. november 2013

Anonym trådstarter

Så kan jeg så småt melde mig i denne gruppe. Vi starter stille og roligt op herhjemme inden længe og ser frem til at stå med de 2 streger. Synes det er meget surrealistisk og ambivalent at sige, at nu går vi i gang, men det er lige hvad vi gør Jeg vælger at være anonym indtil vi kan offentliggøre graviditeten. Det er meget få personer, der kender til vores projekt og kan egentlig godt lide tanken om, at det er vores hemmelighed derhjemme. På den måde kommer der heller ikke noget pres og spørgsmål fra familie og venner om det nu er lykkedes

Hilsen Anonym87

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2013

Jannieb

Anonym skriver:

Så kan jeg så småt melde mig i denne gruppe. Vi starter stille og roligt op herhjemme inden længe og ser frem til at stå med de 2 streger. Synes det er meget surrealistisk og ambivalent at sige, at nu går vi i gang, men det er lige hvad vi gør Jeg vælger at være anonym indtil vi kan offentliggøre graviditeten. Det er meget få personer, der kender til vores projekt og kan egentlig godt lide tanken om, at det er vores hemmelighed derhjemme. På den måde kommer der heller ikke noget pres og spørgsmål fra familie og venner om det nu er lykkedes

Hilsen Anonym87

Velkommen  

Håber i får 2 pæne streger inden længe 

Anmeld

26. november 2013

Anonym trådstarter

Velkommen  

Håber i får 2 pæne streger inden længe 

Tak skal du have. Der håber jeg også på, at vi gør. Hvor længe har i været i gang ?

Anmeld

26. november 2013

Jannieb

Anonym skriver:

Tak skal du have. Der håber jeg også på, at vi gør. Hvor længe har i været i gang ?

Det er vores 4 cyklus med barn nr 2 Har testdag D. 9 dec 

Anmeld

26. november 2013

Mariia1708

Ønskebaby2014 skriver:

Hvor langt tid tog nr 1??

Anmeld

26. november 2013

Silke91

Hvor kan jeg godt huske den følelse. Den der this could be it følelse. Vi prøver også at holde det for os selv her men som månederne er gået bliver det sværere og sværere ikke at snakke om det. Så længe leve baby.dk :-)

Anmeld

26. november 2013

Jannieb

Mariia1708 skriver:

Hvor langt tid tog nr 1??

Det skete i første hug ( med brug af ÆL test) Så jeg er knap så tålmodig mere 

Anmeld

26. november 2013

Anonym trådstarter

Ønskebaby2014 skriver:

Uhh.. det lyder spændende Håber, at i står med de gyldne streger lige om snart. Her vil det også være barn nr. 2

Anmeld

26. november 2013

Anonym trådstarter

Silke91 skriver:

Hvor kan jeg godt huske den følelse. Den der this could be it følelse. Vi prøver også at holde det for os selv her men som månederne er gået bliver det sværere og sværere ikke at snakke om det. Så længe leve baby.dk :-)

Ja, lige præcis Hvor længe har i været i gang? Jeg har også svært ved ikke at fortælle det, men vil også gerne have vores projekt for os selv. Jeg har mine 2 veninder, der kender til projektet og det er det. Så har jeg også nogle som jeg kan dele det lidt med Ja, meget hurra for baby.dk. Det var meget underligt at melde mig i gruppen igår og jeg kommer heller ikke til at røbe for mange detaljer da jeg kender en del herinde fra, som ikke lige skal kende til projektet

Anmeld

26. november 2013

Mariia1708

Det skete i første hug ( med brug af ÆL test) Så jeg er knap så tålmodig mere 

Har også prøvet meget længe ny, et negativ IUI. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.