Så melder jeg mig på banen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. november 2013

Anonym trådstarter

Tulipan skriver:

Velkommen og rigtig meget held og lykke

Tak skal du have Vi må jo bare arbejde flittigt på sagen og have det sjovt imens :p

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. november 2013

Anonym trådstarter

EnSødMor skriver:

Velkommen hertil... Håber at i snart står med 2 fine streger, det samme håber jeg for mig selv..

Mange tak skal du have Det håber jeg helt sikkert også. Både for jer og os Hvor længe har i været i gang?

Anmeld

26. november 2013

EnSødMor

Anonym skriver:

Mange tak skal du have Det håber jeg helt sikkert også. Både for jer og os Hvor længe har i været i gang?

Jamen dette er min 3 cyklus efter p-pille stop, tror hver eneste gang jeg er gravid, fordi man kan mærke en masse, men ingen positive tests.. Men idag føler jeg mig SÅ oppustet, har aldrig haft det sådan før, men der er en uge til forventet mens, så tvivler.

Anmeld

26. november 2013

Anonym trådstarter

Jamen dette er min 3 cyklus efter p-pille stop, tror hver eneste gang jeg er gravid, fordi man kan mærke en masse, men ingen positive tests.. Men idag føler jeg mig SÅ oppustet, har aldrig haft det sådan før, men der er en uge til forventet mens, så tvivler.

Det er simpelthen så træls, at kroppen kan give sådanne symptomer, selv hvis der ikke er noget. Håber virkelig for dig, at den er der i denne omgang, bliver helt spændt på dine vegne for næste uge Og ellers så hopper jeg med på testvognen fra næste cyklus af

Anmeld

26. november 2013

EnSødMor

Anonym skriver:

Det er simpelthen så træls, at kroppen kan give sådanne symptomer, selv hvis der ikke er noget. Håber virkelig for dig, at den er der i denne omgang, bliver helt spændt på dine vegne for næste uge Og ellers så hopper jeg med på testvognen fra næste cyklus af

Ja det er træls at kroppen er sådan, men er sikker på at når kroppen er klar, så sker det.. Mange tak, håber også selv den er der, men ellers tager vi bare en måned mere, hehe, håber vi står med 2 streger samme tid næsten, så kan vi følges'

Anmeld

26. november 2013

Anonym trådstarter

EnSødMor skriver:

Ja det er træls at kroppen er sådan, men er sikker på at når kroppen er klar, så sker det.. Mange tak, håber også selv den er der, men ellers tager vi bare en måned mere, hehe, håber vi står med 2 streger samme tid næsten, så kan vi følges'

Ja, det er jo til at blive helt bims af når man analyserer hvert evig eneste lille symptom. Det ville bestemt ikke være tosset at følges. Glæder mig også lidt til at kunne afsløre, hvem der er bag Anonym87

Anmeld

27. november 2013

Silke91

Anonym skriver:

Det kan jeg sørme godt forstå, at du er. Jeg er mega spændt (og lidt utålmodig) og vi går endda først i gang i løbet af den næste uge. Ja, helt sikkert Tænk, hvis man skulle gå med alle tankerne og utålmodigheden selv, det ville jo næsten være ubærligt. Jeg krydser fingrer for, at i får den dejligste julegave af dem alle

åh ja utålmodigheden. Her svinger det rigtig meget. Jeg har dage hvor jeg tænker det sker når det sker og andre dage hvor jeg kan blive fysisk dårlig af bare utålmodighed!
Tak det ville bestemt være verdens bedste julegave

Anmeld

27. november 2013

Anonym trådstarter

Silke91 skriver:

åh ja utålmodigheden. Her svinger det rigtig meget. Jeg har dage hvor jeg tænker det sker når det sker og andre dage hvor jeg kan blive fysisk dårlig af bare utålmodighed!
Tak det ville bestemt være verdens bedste julegave

Kunne godt forestille mig, at det kan virke så tæt på og uendelig langt væk på samme tid. Hvad gør du på de dage, hvor utålmodigheden er værst? Er der noget, der hjælper?

Ja, for pokker altså. Må håber, at julemanden har styr på, hvem der har arbejdet flittigt i år

Anmeld

27. november 2013

Silke91

Anonym skriver:

Kunne godt forestille mig, at det kan virke så tæt på og uendelig langt væk på samme tid. Hvad gør du på de dage, hvor utålmodigheden er værst? Er der noget, der hjælper?

Ja, for pokker altså. Må håber, at julemanden har styr på, hvem der har arbejdet flittigt i år

hehe også mig

når det bliver slemt sidder jeg nogle gange og kigger lidt babyudstyr på nettet og drømmer lidt. Andre gange når det bliver rigtig slemt hjælper det bedre bare at skifte fokus fuldstændig og gøre noget som man ikke kan hvis man er gravid eller har en baby så det kunne være en bytur med vennerne, en spontan tur på stranden eller måske bare læse en god bog hvor der intet er med børn og den slags i

Anmeld

28. november 2013

Anonym trådstarter

Silke91 skriver:

hehe også mig

når det bliver slemt sidder jeg nogle gange og kigger lidt babyudstyr på nettet og drømmer lidt. Andre gange når det bliver rigtig slemt hjælper det bedre bare at skifte fokus fuldstændig og gøre noget som man ikke kan hvis man er gravid eller har en baby så det kunne være en bytur med vennerne, en spontan tur på stranden eller måske bare læse en god bog hvor der intet er med børn og den slags i

Det lyder som en god ide med lidt afledning til tankerne Det skal jeg prøve at huske når jeg på et tidspunkt selv bliver utålmodig
Haha, det med at kigge udstyr, det gør jeg endda allerede. Har ingen intentioner om at købe noget som helst, men det er bare hyggeligt at sidde og kigge på, hvad der er på markedet Det er efterhånden ved at være nogle år siden jeg sidst stod der

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.