Sikker omkring antal af børn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. november 2013

Aabye

Øøøøj.. Jeg vil så gerne have en mere.. Det hjælper heller ikke på det at flere i omgangskredsen spytter babyer ud til højre og venstre.. -.-'

Jeg har jo mine 2 drenge, det ved du jo
Lægerne siger at jeg ikke må få flere pga bækkenet.. Og vi har også haft snakken om bare at stoppe nu, for gider vi egentlig det der natteroderi igen?

Jeg har sagt til mig selv at HVIS det ender ud i en mere (hvis jeg altså lige tager mig sammen og får trænet bækkenet godt op) så vil jeg gerne starte på at lave nr 3 om et lille års tid når lillebror fylder 2 år.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. november 2013

Lunae

Jeg har altid forestillet mig at skulle have tre børn! Nu har jeg to, men pga virkelig hårde graviditeter, er vi ikke sikre på at vi skal have et mere! Synes dog at det føles lidt forkert! Så herhjemme er vi ikke afklaret endnu!

Anmeld

26. november 2013

SjeBets

Jeg har aldrig rigtig tænkt over det. Men var sikker på at jeg ikke skulle have flere har min datter på 13 og min søn der bliver 9 til januar og det var nok. Det var også nogle rigtig hårde fødsler. Men ja nu er jeg 40 +0 og er atter overbevist om at efter hende her så kommer der ikke flere. Jeg hader at være gravid og at føde og har elsket at mine unger er så store og selvhjulpen som de er

Anmeld

26. november 2013

An&Jo

herhjemme her vi en hver, begge drenge.

Vi ønsker os bragende en mere, men min krop vil ikke helt samarbejde om dette.. Vi har været gravide, men det var desværre udenfor livmoderen, og efter det er det bare som om min krop er gået i en form for chok tilstand, så lige nu går jeg til udredning ved gyn, som har sat mig på pillen i 4 mdr indtil videre..

Men får vi en årsag på hvorfor det skal være en kamp for os når vi har i forvejen, så tager vi den derfra..

Lige nu er det største ønske at få minimum en mere.. og så tager vi den derfra..

Anmeld

27. november 2013

TbCp

LilleChelle skriver:

Hvordan følte du dig sikker på at du ville have x antal børn? 

Da jeg fik det 2. for tidligt fødte barn, som har været igennem 4 mdrs. indlæggelse, flere operationer osv.
Der var jeg sikker på at det var slut med børn.
Ville aldrig udsætte mig selv, min familie, eller et nyt lille barn for den risiko der ville være forbundet med det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.