Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg ville bare have mange. Vi fik tre i første omgang og ville se tiden lidt an - og lige pludselig var de store, og så havde beslutningen ligesom taget sig selv. Helt sikker på, at det var slut, blev jeg nok først, da den yngste var omkring otte og den ældste 13. Jeg syntes og synes stadig, det er krævende at have teenagere.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
FrkZier skriver: du bliver nød til at skifte mening om et par år så vi kan få nr 2 og 3 sammen igen (ej okay.. det lyder egentlig lidt gustent, men du ved hvad jeg mener ')
du bliver nød til at skifte mening om et par år så vi kan få nr 2 og 3 sammen igen (ej okay.. det lyder egentlig lidt gustent, men du ved hvad jeg mener ')
Er med 99,8% sikkerhed færdig efter 2 sunde og raske børn. Ja jeg siger sådan fordi jeg er i 19. Uge og endnu ikke har været til MD, så er (lidt) skrækslagende for hvis noget skulle være galt. Så jeg tør ikke sige: slut efter denne graviditet... gir det mening? Vi mistede tidligere på året i 12. Uge, en MA, så det har nok sat lidt skår i den der mere ubekymrede glæde. Men 2 dejlige børn ønsker og drømmer jeg om. Mere tror jeg heller ikke jeg ville kunne magte. - en til hver arm og putte tæt med Og så synes jeg mine +10 uger med kraftig kvalme og opkast er super uoverskueligt og noget som jeg har super dårlig samvittighed med over for min søn. Ville jeg ikke kunne byde 2 børn!...
lang smører!... Men 2 stk
LilleChelle skriver: Hvordan følte du dig sikker på at du ville have x antal børn?
Hvordan følte du dig sikker på at du ville have x antal børn?
Jeg har slet ikke tænkt over det.. Vi har tiger og ved at vi slet ikke er færdige men, hvem ved hvordan næste barn bliver og hvem ved med liv karriere, hus osv.
Hverken mig eller J har nogensinde snakket om hvor mange vi sådan helt reelt ville have, bare den jokende snak om et fodboldshold
Vi har en fantastisk nem pige på 3 år og jeg er ikke hel sikker på at jeg vil have flere. manden er dog klar til nr.2 nu og venter bare til jeg beslutter mig
LuLy skriver: Haha ja det kan jeg selvfølgelig godt se.. Meeen mon ikke jeg skifter mening når Markus ikke længere er baby ;-)
Haha ja det kan jeg selvfølgelig godt se.. Meeen mon ikke jeg skifter mening når Markus ikke længere er baby ;-)
hehe jo det tror jeg, man bliver jo lidt afhængig af at have en lille putte baby
Jeg ville slet ikke have nogen, indtil jeg mødte min mand, nu har vi een, vi har talt om to men det er blevet ved den ene og fremadrettet regner vi ikke med at skabe en to'er. Der er bare nogen der er mere oplagt til at være forælder end andre
Jeg ville have 3
Manden 4 -
Vi fik nr 4 der var syg og døde
Og efter 5 års kamp med masser af aborter fik vi endelig nr 5
Og så kom nr 6 og 7...Ooog overvejer lidt endnu men har nærmest tvillinger lige nu med et barnebarn i pleje så mon ikke vi holder her...eller ....
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128