Sikker omkring antal af børn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. november 2013

Masig

Jeg har altid sagt to, min kæreste har altid sagt 1. Da vi fik vores søn som er meget krævende, tænkte jeg at jeg skulle bare ikke have flere. Nu hvor han er blevet ældre og nemmere, er vi blevet enige om at skulle have en mere, men jeg er også 99% sikker på at det er den sidste. Vores søn er blevet nemmere, men han er stadig meget krævende og vil nok altid være det, så 2 er rigeligt her. Jeg synes han skal have en bror eller søster så han ikke er enebarn, men i og med han er så tryghedssøgende og krævende som han er, ville jeg også føle jeg svigtede ham tidsmæssigt hvis vi fik mere end én mere....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2013

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Jeg har hele tiden sagt, jeg ville have mere end et barn men gerne tre eller fire.
Nu har jeg to skønne unger, og siden den lille kom til, har jeg vidst, det var nok.
Jeg er alene med dem så har ofte hænderne fulde.
Med to børn kan de underholde hinanden, og det er lettere at tage på tur/ferier mm, end hvis der var tre eller mere.
Det økonomiske aspekt spiller også ind. Jeg vil have råd til ferier, gode vinterstøvler, fritidsinteresser etc, og det ville jeg ikke have, hvis jeg havde flere børn

Anmeld

25. november 2013

lycly

LilleChelle skriver:

Hvordan følte du dig sikker på at du ville have x antal børn? 

Jeg har altid sagt at jeg gerne ville have mange børn, minimum 4. Så fik jeg min datter og ville stadig gerne have minimum 3 mere.
Så fik jeg min søn og nu er jeg 99% sikker på at jeg er færdig med at få børn. Jeg orker hverken flere graviditeter, kejsersnit (får ikke lov at føde selv mere), spædbørn eller barsel. Men min kæreste vil gerne have en mere da min datter ikke er hans, så han har jo i princippet kun 1 barn.
Hvem ved, måske skifter jeg mening om nogle år

Anmeld

25. november 2013

maria_wlt

LilleChelle skriver:

Jeg er sikker på 3 - Nu hvor jeg har 2 - Så 1 mere og så bliver trådene kappet

Anmeld

25. november 2013

Papillon

Jeg har altid gerne ville have mange børn (omkring 4), min kæreste vil gerne have fire, minimum tre i hvert fald. Men nu må se, det kan jo sagtens ændre sig med tiden

Anmeld

25. november 2013

FrkZier

LilleChelle skriver:

Jeg har altid gerne ville have 4... fra halvvejs i graviditeten og frem til Isaak var 5mdr. skulle jeg ALDRIG have flere børn!!!

Nu kan jeg godt se mig selv som værende mor til 2, måske flere.... det finder vi ud af til den tid, men 2 skal vi i hvert fald have hvis naturen vil det

Anmeld

25. november 2013

FrkZier

LuLy skriver:

Jeg har altid sagt at jeg gerne ville have mange børn, minimum 4. Så fik jeg min datter og ville stadig gerne have minimum 3 mere.
Så fik jeg min søn og nu er jeg 99% sikker på at jeg er færdig med at få børn. Jeg orker hverken flere graviditeter, kejsersnit (får ikke lov at føde selv mere), spædbørn eller barsel. Men min kæreste vil gerne have en mere da min datter ikke er hans, så han har jo i princippet kun 1 barn.
Hvem ved, måske skifter jeg mening om nogle år

du bliver nød til at skifte mening om et par år så vi kan få nr 2 og 3 sammen igen (ej okay.. det lyder egentlig lidt gustent, men du ved hvad jeg mener ')

Anmeld

25. november 2013

Anonym101

LilleChelle skriver:

Jeg har altid drømt om 3 børn, men man ved jo aldrig hvordan fremtiden ser ud

Anmeld

25. november 2013

dorthemus

LilleChelle skriver:

Fordi jeg ventede til en sen alder med at få børn. Og fordi jeg valgte at gøre det uden en mand og med det ringe netværk jeg har ville jeg male mig selv helt op i hjørnet hvis jeg fik flere end min datter

Anmeld

25. november 2013

Pcokate

LilleChelle skriver:

Da jeg som 16 årig fik at vide at jeg ingen børn kunne få (4 stks) det er på 12 år kun blevet til en knægt og engel men vi giver da ikke op endnu 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.