Sikker omkring antal af børn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.585 visninger
34 svar
10 synes godt om
25. november 2013

LilleChelle

Hvordan følte du dig sikker på at du ville have x antal børn? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2013

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14

jeg har aldrig rigtig sagt at jeg vil have X antal børn, men jeg har altid sagt at jeg vil ihvertfald have to, for jeg er selv efternøgler med over ti år og derfor stort set vokset op som enebarn og det vil jeg helst ikke at mit barn skulle være...

Anmeld

25. november 2013

Trekløver(:

LilleChelle skriver:

Jeg ved endnu ikke, hvor mange børn jeg ønsker, men to i hvert tilfælde Sikkert 3.

Anmeld

25. november 2013

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
LilleChelle skriver:

Jeg har altid sagt at jeg kun skal have 1 men efter jeg fik min datter ville jeg hurtig have en mere. Men der gik 7 år før jeg fik en mere. Nu har jeg sagt stop da jeg synes at min søn kræver mere end min datter nogen sinde har gjort.

Anmeld

25. november 2013

StudPsyk

LilleChelle skriver:

Pas, det er endnu ikke sket! Har altid været sikker på jeg ville have 2. Så mødte jeg L som vil have 3, og først sagde jeg nej, men nu har vi fået 2 og jeg kan mærke, at jeg slet ikke er færdig endnu! Jeg er spændt på om jeg føler mig færdig når vi har fået nr 3

Anmeld

25. november 2013

Tvebakken

Tja, har altid sagt 2 eller 3.
Efter nr 2 sagde manden stop, og jeg fik overbevist mig selv om, at 2 også var et godt. Tal.

Pludselig ændrede han mening ( havde slet ikke snakket om det), og da jeg havde tænkt en del over det, så var jeg med på en mere.

Var helt sikker på, at det var den absolut sidste, men efter fødslen var jeg klar på en mere.
Så hvem ved, om vi ender med 4, jeg er ikke afklaret på det...

Anmeld

25. november 2013

Sisse Vinther

LilleChelle skriver:

vi er ikke sikre. Vi ved at vi minimum vil have 2 (hvis det kan lade sig gøre) og højest 4.  Og den første er på vej

Anmeld

25. november 2013

ModerNatur

LilleChelle skriver:

Ååh det er også et emne der florerer rigtig meget i mine tanker!.. Har altid sagt to, og det har vi nu - med 22 mdr imellem.. Det er to MEGET nemme børn, men når begge børn kræver mere i perioder tænker jeg ikke flere.. BUM!.. På den anden side så er de jo 95 % af tiden mega nemme og fantastiske.. og så rykker det godt nok for en 3'er Frygter bare at det måske er liiige lidt for meget med en tre hvorimod det nu føles som liiige lidt nok.. og så er sidstnævnte jo bedst - gav det mening?...

Anmeld

25. november 2013

LilleChelle

Issa skriver:

Ååh det er også et emne der florerer rigtig meget i mine tanker!.. Har altid sagt to, og det har vi nu - med 22 mdr imellem.. Det er to MEGET nemme børn, men når begge børn kræver mere i perioder tænker jeg ikke flere.. BUM!.. På den anden side så er de jo 95 % af tiden mega nemme og fantastiske.. og så rykker det godt nok for en 3'er Frygter bare at det måske er liiige lidt for meget med en tre hvorimod det nu føles som liiige lidt nok.. og så er sidstnævnte jo bedst - gav det mening?...

Det gav ganske fint mening  
Og det er nemlig den tanke jeg har også  

Anmeld

25. november 2013

salix

det viste jeg ikke jeg ville enligt ikke have nogle børn men da det så skete alligevel trods P-Piller ja så kunne jeg ikke afbryde og nu har vi 3 og prøver at få en nr. 4 og da vi er i behandling skal det ikke være nogen hemlighed at vi vil elske hvis nr 4 blev til både nr. 4 og 5  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.