Er jeg sippet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. november 2013

Pcokate

Nordvest skriver:

Som skrevet til en anden er firmaet kun 1 km fra hvor vi bor, så det kan ikke tage 3 kvarter i kørsel.

ja fik ikke liige læst de andre indlæg

men i det tilfælde ville jeg nok forhøre mig om regningen nu også passede

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. november 2013

Dinsen

der kan ikke være noget der sku forberedes, gøres klar inden han kom hos jer?? (ved godt håndværkere, kan have svært ved klokken, men komme bare med evt. løsnings forslag )

Anmeld

20. november 2013

HHC88

Jeg havde sgu også brokket mig.. Jeg havde i hvertfald bedt om at få en forklaring under alle omstændigheder.. 

Anmeld

20. november 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Nu ved jeg ikke noget om jobbet, men kan han have forberedt/købt ind inden han kom hos jer?
Og om ikke andet kan du jo ringe og bare sige at du bare vil sikre dig at der ikke er tale om en tastefejl da arbejdet jo kun har taget 45min
Så forklarer han sikkert hvad resten og tiden er og så kan du være du bliver klogere eller at det ingen mening giver og du må klage

Anmeld

20. november 2013

Nordvest

mor:) skriver:

Nu ved jeg ikke noget om jobbet, men kan han have forberedt/købt ind inden han kom hos jer?
Og om ikke andet kan du jo ringe og bare sige at du bare vil sikre dig at der ikke er tale om en tastefejl da arbejdet jo kun har taget 45min
Så forklarer han sikkert hvad resten og tiden er og så kan du være du bliver klogere eller at det ingen mening giver og du må klage

Han vidste ikke hvad han  skulle lave før han kom, så der kan heller ikke have været en masse forberedelses tid. Han brugte 20 min til at finde ud af hvad problemet var, og 20 minutter til at fixe det.

Ringede til firmaet, og chefen spurgte den ansatte der var ved os,og han sagde at han havde brugt det tid ved os. 

Anmeld

20. november 2013

Nordvest

Dinsen skriver:

der kan ikke være noget der sku forberedes, gøres klar inden han kom hos jer?? (ved godt håndværkere, kan have svært ved klokken, men komme bare med evt. løsnings forslag )

Han vidste ikke hvad opgaven gik ud på, før han kom. Så det kan heller ikke være derfor.

Anmeld

20. november 2013

Dinsen

Nordvest skriver:

Han vidste ikke hvad opgaven gik ud på, før han kom. Så det kan heller ikke være derfor.

øv altså ;-)
ej så ville jeg også brokke mig :-)

Anmeld

20. november 2013

Lotus86

Nøj hvor jeg sidder og bliver hidsig på dine vegne, det er simpelthen noget svineri. Har du betalt regningen? Hvis ikke, så skal du helt klart gøre indsigelser, tænk hvor mange ekstra penge de tjener på at fuske sådan hver gang. Du har 14 dage til at gøre indsigelser.

Anmeld

20. november 2013

Lotus86

Mor11 skriver:

Måske har han betalt pause, så skal den tid også regnes med, eller også skal den næste kunde betale pausen. det er altid svært at placere mellemtiden fair. 

What?? Hun skal da ikke betale for hans frokostpause?? Så er der da i hvert fald ingen der gider have håndværkere ud mellem 12-13 hvis det koster 30 minutter mere end hvis de kommer kl. 10.00.

Anmeld

20. november 2013

Nordvest

Lotus86 skriver:

Nøj hvor jeg sidder og bliver hidsig på dine vegne, det er simpelthen noget svineri. Har du betalt regningen? Hvis ikke, så skal du helt klart gøre indsigelser, tænk hvor mange ekstra penge de tjener på at fuske sådan hver gang. Du har 14 dage til at gøre indsigelser.

Jeg har ikke betalt regningen endnu, men tror det ender med at jeg gør det, for det duer ikke vi gør os til uvenner med nogle i dette lille lokalsamfund, for så risikerer vi at miste kunder i vores eget firma. Men synes det er noget fusk. Så det må blive sådan, at næste gang de kommer for at skal lave noget, skal de give deres underskrift på, hvor lang tid de har været her, for at jeg kan være sikker.... Trist at man ikke kan stole på folk mere.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.