Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Nordvest skriver: Godt at høre at det ikke bare er mig der er sippet. Nå jeg ringede, og fik at det var de tid de havde noteret. Så det er påstand mod påstand. Øv
Godt at høre at det ikke bare er mig der er sippet. Nå jeg ringede, og fik at det var de tid de havde noteret. Så det er påstand mod påstand. Øv
Uha, jeg havde nok ikke stoppet der.. Jeg er for sparsommelig og for bitchy til at holde kæft, hvis jeg bliver snydt
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
æhm, jeg er håndværker. Kørsel frem og tilbage + hentning af flere materialer fx, er altsammen på kundens regning. Hvem skal ellers betale for den tid, hvis ikk firmaet skal gå i minus?
lille fnug skriver: Ofte får man også lov til at betale for kørsel, så mon ikke det er der den ekstra tid han har noteret, gemmer sig?
Ofte får man også lov til at betale for kørsel, så mon ikke det er der den ekstra tid han har noteret, gemmer sig?
Jeg er helt med på at jeg skal betale kørsel, men firmaet er kun 1 km fra hvor vi bor, så det kan de ikke bruge 3 kvarter på. Med minder de holder pause på vejen.
Michella2 skriver: havde ringet igen og sagt at det ville jeg ikke finde mig i. Og hvis du stadig får dårlig service, ord mod ord, havde jeg sagt direkte at jeg ALDRIG ville bruge sådan et dårligt firma igen, og da slet ikke anbefale andre at skulle betale for arbejde der ikke bliver gjort! Fra en der selv har måtte døje med overpriser, men ikke var sej nok til at ringe tilbage, før tredje gang !
havde ringet igen og sagt at det ville jeg ikke finde mig i.
Og hvis du stadig får dårlig service, ord mod ord, havde jeg sagt direkte at jeg ALDRIG ville bruge sådan et dårligt firma igen, og da slet ikke anbefale andre at skulle betale for arbejde der ikke bliver gjort!
Fra en der selv har måtte døje med overpriser, men ikke var sej nok til at ringe tilbage, før tredje gang !
ihh hvor ville jeg ønske jeg havde mod til det. Der er dog også det men at vi er selvstændige, og skal helst holde os gode venner med de lokale for ikke selv at miste kunder. Men øv.
Pcokate skriver: Er timelønnen inkl kørsel? For så kan du af gode grunde ikke klage. Hvis nej ville jeg nok ringe
Er timelønnen inkl kørsel? For så kan du af gode grunde ikke klage. Hvis nej ville jeg nok ringe
Som skrevet til en anden er firmaet kun 1 km fra hvor vi bor, så det kan ikke tage 3 kvarter i kørsel.
asff skriver: Uha, jeg havde nok ikke stoppet der.. Jeg er for sparsommelig og for bitchy til at holde kæft, hvis jeg bliver snydt
Ville gerne have haft dit mod.
Nordvest skriver: Jeg er helt med på at jeg skal betale kørsel, men firmaet er kun 1 km fra hvor vi bor, så det kan de ikke bruge 3 kvarter på. Med minder de holder pause på vejen.
Mor11 skriver: æhm, jeg er håndværker. Kørsel frem og tilbage + hentning af flere materialer fx, er altsammen på kundens regning. Hvem skal ellers betale for den tid, hvis ikk firmaet skal gå i minus?
Men når firmaet kun er 1 km fra hvor vi bor kan det vel ikke tage 45 minutter. Han skulle ikke have nogle materialer med.
Nordvest skriver: Men når firmaet kun er 1 km fra hvor vi bor kan det vel ikke tage 45 minutter. Han skulle ikke have nogle materialer med.
Måske har han betalt pause, så skal den tid også regnes med, eller også skal den næste kunde betale pausen. det er altid svært at placere mellemtiden fair.
Ja jeg havde ringet og brokket mig.. Men sådan er jeg
Eller i hvert fald ringet og sagt at jeg ikke kunne forstå at de havde skrevet 1½ time på, når han kun var der i 40 min.. Også se hvad de sagde til det..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128