Er jeg sippet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.960 visninger
35 svar
16 synes godt om
20. november 2013

Nordvest

En vvs-mand har været her i 40 minutter og lave noget. Jeg var hjemme, så tog tid. Firmaet er én kilometer fra hvor vi bor. Nu har vi fået regningen som lyder på 1,5 arbejdstime.

Kan jeg tillade mig at brokke mig, eller er det for sippet? Hvad ville I have gjort?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. november 2013

asff

Nordvest skriver:

En vvs-mand har været her i 40 minutter og lave noget. Jeg var hjemme, så tog tid. Firmaet er én kilometer fra hvor vi bor. Nu har vi fået regningen som lyder på 1,5 arbejdstime.

Kan jeg tillade mig at brokke mig, eller er det for sippet? Hvad ville I have gjort?

Jeg havde brokket mig.. Eller ringet for at høre hvad det gik ud på

Anmeld

20. november 2013

Nordvest

asff skriver:

Jeg havde brokket mig.. Eller ringet for at høre hvad det gik ud på

Godt at høre at det ikke bare er mig der er sippet. Nå jeg ringede, og fik at det var de tid de havde noteret. Så det er påstand mod påstand. Øv

Anmeld

20. november 2013

stjernehimmel

Nordvest skriver:

Ved at man betaler pr time men den sidste halve forstår jeg ik... 

Anmeld

20. november 2013

Nordvest

stjernehimmel skriver:

Ved at man betaler pr time men den sidste halve forstår jeg ik... 

Synes også det var fair nok hvis de havde rundet op til 1 time. Men tage for en halv time mere end det, synes jeg ikke er helt okay. Jeg ville gerne have sparet de par hundrede.

Anmeld

20. november 2013

CaWi

Nordvest skriver:

Jeg ville brokke mig. Jeg har selv altid taget tid på diverse håndværkere/montage mænd, for der er altså en del der snyder.
Når de siger det er påstand mod påstand, så siger du bare at så ringer du jo ikke til dem en anden gang, og at du bestemt ikke vil anbefale firmaet til andre.

Anmeld

20. november 2013

C-Dog

Så blev hans frokost pause på din regning.. Fedt :-S har en gammel ven som plejede at prale med at han noterede en kunde for en time ekstra, og så brugte tiden på at hygge med sin elskerinde der boede på samme vej. Tror muligvis det er lidt af en offentlig hemmelighed at visse typer gør sådan, altså snyder med tiden. Men det er skidestrengt!

Anmeld

20. november 2013

lille fnug

Nordvest skriver:

Ofte får man også lov til at betale for kørsel, så mon ikke det er der den ekstra tid han har noteret, gemmer sig?

Anmeld

20. november 2013

Michella2

Nordvest skriver:

havde ringet igen og sagt at det ville jeg ikke finde mig i.

Og hvis du stadig får dårlig service, ord mod ord, havde jeg sagt direkte at jeg ALDRIG ville bruge sådan et dårligt firma igen, og da slet ikke anbefale andre at skulle betale for arbejde der ikke bliver gjort! 

Fra en der selv har måtte døje med overpriser, men ikke var sej nok til at ringe tilbage, før tredje gang ! 

Anmeld

20. november 2013

Pcokate

Nordvest skriver:

Er timelønnen inkl kørsel? For så kan du af gode grunde ikke klage. Hvis nej ville jeg nok ringe 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.