Julegaver- hvad gør i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. november 2013

Anonym trådstarter

Mettefpigen skriver:

Årh sådan en mølle har jeg været igennem....
Jeg havde været kold i ..... (for at sige det rent ud) og havde givet dem den gave fra ungerne som i synes de skal have og hvis de vil have en kalender må de selv punge ud! Man kan ikke tillade sig noget til jul!!!! Man skal have glæde over det man får....

Se svar til mor ovenfor

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. november 2013

Mettefpigen

Anonym skriver:

Tak. Jeg troede også alt var rimelig ok, og har derfor ikke før gået så meget op i beløbet, og satte det ned pga vores økonomi. Har altid gjort meget ud af at finde den rette gave, elsker at give gaver og gøre modtageren glad. Kunne godt være jeg skulle overveje at droppe julegaverne til min familie i år, især når vi ikke engang er velkomne, og de ikke ønsker at tilbringe tid med os. Sikke en"julegave" jeg da har fået i år

Vi droppede julegaver til de voksne.. altså voksen til voksen så det kun var ungerne der fik, fordi der gik helt koks i det... folk der brokkede sig over gaver... nu snakker jeg ikke med dem der, så det problem er da over... men hvorfor melder i ikke det ud? I giver kun ungerne gaver, også kan de evt få en gave fra ungerne...

Anmeld

19. november 2013

Anonym trådstarter

Mettefpigen skriver:

Vi droppede julegaver til de voksne.. altså voksen til voksen så det kun var ungerne der fik, fordi der gik helt koks i det... folk der brokkede sig over gaver... nu snakker jeg ikke med dem der, så det problem er da over... men hvorfor melder i ikke det ud? I giver kun ungerne gaver, også kan de evt få en gave fra ungerne...

Ville jeg gerne, men vi er de eneste med børn da jeg er noget ældre, og de andre enten er langt fra parate eller ønsker karriere over børn.

Anmeld

19. november 2013

Mettefpigen

Anonym skriver:

Ville jeg gerne, men vi er de eneste med børn da jeg er noget ældre, og de andre enten er langt fra parate eller ønsker karriere over børn.

Så ville jeg melde ud at jeg ikke gav det bøvl... de får gaver ungerne og det er det! Slut prut...

Anmeld

20. november 2013

lucas<3

Anonym skriver:

Hvor henne, er det billigere end vistaprint ?

Der kostede de 100 inde. kigger lige når jeg kommer hjem. 

Anmeld

20. november 2013

Anonym trådstarter

lucas<3 skriver:

Der kostede de 100 inde. kigger lige når jeg kommer hjem. 

Det bliver ca det samme pga antallet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.