Julegaver- hvad gør i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. november 2013

Anonym trådstarter

B&J skriver:

jaaa det er ikke nemt. så

min mor ønsker sig en kalender af vores søn self. men en ny ting er hun ved nemlig ikke de har fået taget billeder i børnehaven så sådan et får hun også det bliver ca. 300kr max med ramme.

for kalenderen kostede 99kr g billeder kostede 80kr tror jeg også valgte vi self, gruppe billede og en masse andre billeder men det er jo til os selv

Vi kunne desværre ikke bestille enkeltvis så måtte lave pakker som passede bedst efter hvad de forskellige godt kunne tænkte sig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2013

De3Guldklumper

Anonym skriver:

Jo de får det som gave til jul.

Det gør for at det er fair for alle, og for at man er enige om hvad man giver for, for vi har ikke råd til at alke skulle blive ved at give for over 100kr og så nogle blev irriteret over man ikke gav for lige meget. Så man finder en god gave og ma. Må gerne ønske og så kan man gå sammen hvis nogle ønsker noget større

Jeg ved godt hvorfor mange gør det - men derfor forstår jeg stadig ikke konceptet

Jeg synes man skal være taknemlig for det man får om det har koster 50kr eller 500kr.

Og hvis jeres bedsteforældre ikke kan det og stadig "forlanger" gaver til den fastsatte pris foruden kalender og billede - så burde de skamme sig. Jeg ville fortælle dem en ting eller to

Anmeld

18. november 2013

Anonym trådstarter

Taco78 skriver:

Så lad være med at give dem billederne (og kalender) og sig, at selv kan få lov at bestille OG betale de billeder de ønsker

Vi har fået kalenderne hjem, men det må blive en del af julegaver og brokker de sig, må de få valget, kalender som del af julegave, betale selv, eller ingen kalender

Anmeld

18. november 2013

Anonym trådstarter

Pylle3 skriver:

Jeg ved godt hvorfor mange gør det - men derfor forstår jeg stadig ikke konceptet

Jeg synes man skal være taknemlig for det man får om det har koster 50kr eller 500kr.

Og hvis jeres bedsteforældre ikke kan det og stadig "forlanger" gaver til den fastsatte pris foruden kalender og billede - så burde de skamme sig. Jeg ville fortælle dem en ting eller to

Så er det ikke mig som er forkert på den

Enig i man bør være glad uanset prisen på gaven, men nu har nogle højere moral end andre, og så har vi nogle i familien som ikke engang gider købe gave eller lægge tanke i gaven, og gør mig lidt ærgelig. Bruger selv meget tid på gaverne og hvad som netop den person ville synes om og blive rigtig glad for

Anmeld

18. november 2013

lineog4

Anonym skriver:

God ide, her laver jeg selv med billeder, og så via vistaprint

Her er det mest fordi ungerne godt kan lide at være med til at lave - i det hele taget  bliver mormors gave meget hjemme lavet for har lige hæklet en kurv til hende og hun plejer at blive mest glad for det vi selv laver 

Anmeld

18. november 2013

Anonym trådstarter

lineog4 skriver:

Her er det mest fordi ungerne godt kan lide at være med til at lave - i det hele taget  bliver mormors gave meget hjemme lavet for har lige hæklet en kurv til hende og hun plejer at blive mest glad for det vi selv laver 

Her er børnene små. Men vi laver det vi kan og hugger, men bedsterne er desværre ikke så prisværdigt omkring hjemmelavede gaver

Anmeld

19. november 2013

FrkZier

Anonym skriver:

De ser hverken billeder eller kalendere som en del af de normale gaver

sorry men det jo fuldstændig hul i hovedet, billeder + kalender ender jo med at koste ret meget, det forventer de bare at i punger ud med? hold da op.. egoistisk.. ja sorry men er sgu lidt foraget.. det kan de da slet ikke forvente!!

Anmeld

19. november 2013

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
lineog4 skriver:

Har lige købt en sort kalender i tiger til 30 kr - der kan man selv lime billeder og tegninger ind... Her hos os bliver mormor meget mere glad for sådan en hvor ungerne har været med end en fra en fotograf

Ej, hvor fedt - jeg må vist en tur i Tiger

Anmeld

19. november 2013

UnderCover37

Det var dog utroligt at voksne mennesker er så forkælede!
- Hvis de ønsker sig en kalender/billeder så er det en gave på lige fod med håndlæder, smykker o.l

Hvis der skal "ekstragaver" til må det være hjemmelavede gaver fra børnene, som du selv nævner i starten!

Basta!

Anmeld

19. november 2013

MorDk

Sådan en pisse holdning at have.... De burde skamme sig og slet ikke have en gave! Sådan ser jeg på det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.