Han ryger - gør jeg ikke.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. november 2013

MortilElias2010

Yurie skriver:

det var nu også sagt i sjov, vil jeg lige sige når, i nu skal snakke om mine indlæg.

Kunne ikke læse mig til at det var sjovt ment  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2013

Krydserfingre

Yurie skriver:

Ja...

Men du er nød til at slå i bordet og sige; Vi er nød til at respektere hinandens ønsker og at du bare ikke kan klare røgen og at han skal gå ud på altaen, fordi du skal også kunne være i din egen lejlighed. så må han blive sur, ja men sådan er livet.

Helt 100%. der bliver slået i bordet for sidste gang i aften, så må han se at jeg mener det denne gang. igen tak for svar. 

Anmeld

15. november 2013

TNBC

Nalapigen skriver:

Regnede jeg også med...

Godt.. man kan jo godt lave lidt humor ind i det..
men håber du får banket noget fornuft ind i ham, eller må du gå i kamp med fisken

Anmeld

15. november 2013

Krydserfingre

Yurie skriver:

Godt.. man kan jo godt lave lidt humor ind i det..
men håber du får banket noget fornuft ind i ham, eller må du gå i kamp med fisken

det lover jeg en god omhang stegt makrel, dét lugter!

Anmeld

15. november 2013

TNBC

MortilElias2010 skriver:

Kunne ikke læse mig til at det var sjovt ment  

det kunne ts godt se at det nok var.

men det var for at sige at hun er nød til at gøre noget, så han kan finde ud af at hun mener det.

Anmeld

15. november 2013

TNBC

Nalapigen skriver:

det lover jeg en god omhang stegt makrel, dét lugter!

haha!! så tror jeg ikke at han går imod dig igen...

Anmeld

15. november 2013

Hønsemor

Nalapigen skriver:

Tak for dit svar. Er ked af at høre om den lilles sygsom dog  

Men ja, min kæreste og jeg har ikke børn endnu men han har sagt nogle gange "når du bliver gravid skal jeg nok gå ud/stoppe" og ja ja det er da dejligt men det regnede jeg da også med + finder det tarveligt at det først er når der er en baby han kan tage hensyn. ++ er det bare en dårlig undskyld for at udskyde det? Jeg ved det ikke...

Jeg ser det som ren dovenskab at han ikke går ud. For hvis han virkelig så gerne vil ryge, burde han også være villig til at stå i -50 grader og ryge..

Eneste grund til jeg røg indenfor til start var fordi de to andre gjorde det, ellers har jeg altid røget udenfor uanset vind og vejr..

Anmeld

15. november 2013

Krydserfingre

Hønsemor skriver:

Jeg ser det som ren dovenskab at han ikke går ud. For hvis han virkelig så gerne vil ryge, burde han også være villig til at stå i -50 grader og ryge..

Eneste grund til jeg røg indenfor til start var fordi de to andre gjorde det, ellers har jeg altid røget udenfor uanset vind og vejr..

Ja! Det ér nemlig lige præcis ren dovenskab og det irriterer mig grænsesløst at bare fordi han er doven skal jeg neglicheres (staves?) så du har ret

Anmeld

15. november 2013

Krydserfingre

Så er der blevet lavet hyggelig ryge-altan til ham! Håber han vil forstå mit budskab nu! Tak for alle svarene piger. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

15. november 2013

MortilElias2010

Nalapigen skriver:

Så er der blevet lavet hyggelig ryge-altan til ham! Håber han vil forstå mit budskab nu! Tak for alle svarene piger. 

Hvornår kommer han hjem? Det ser rigtig hyggeligt ud 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.