Han ryger - gør jeg ikke.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. november 2013

TNBC

Nalapigen skriver:

Jamen du har ret. Jeg plejer sgu også at være mere hård og insisterede når der er noget jeg finder uretfærdigt men lige med det her problem er jeg lidt af et skvat. Tager kampen op engang i mellem men så blir det bare aldrig til noget også leger jeg "det generer mig da slet ikke"-legen men den holder bare ikke. Hader røgen (og diverse duftlys hjælper ikke!) Han HADER fisk og lugten af fisk så måske jeg skulle stege et par lakse stykker eller åbne nogle markeldåser foran ham (for det er jeg meget betænkelig med fordi jeg VED hvor meget han hader lugten)  

sig til ham at hver gang han ryger indenfor, er der fisk til aftensmad.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2013

Kløver

Her ryger manden udenfor og er det meget koldt hænger han i døren, så får han også en røffel da det trækker koldt og lugten kommer ind jeg kan via hans jakke, lugte at han er ryger når man kommer udefra og ind i gangen.
Synes kun det er fair han ryger ude på altanen

Anmeld

15. november 2013

Krydserfingre

MortilElias2010 skriver:

Ja det skulle man tro, men det modbeviser han jo ret kraftigt ved at ryge indenfor alligevel uden anledning. Sig til ham at det bare er at ryge udenfor og så må han blive pigesur over det. Men det ER altså din lejlighed, han flyttede ind til DIG så skal hans last ikke ligge dig på sinde. Ud med ham, uanset vejret. Han er ikke sit ansvar voksen. Og nej du skal ikke som en anden skriver nægte ham sex  Det er simpelthen for plat. 

Hvad med at hvis/ når han tænder den næste cigaret indenfor så tager du den og putter den i et glas med vand, hvis han stadigvæk ikke vil lytte så må han føle - næste gang tager du så pakken hvis han tager en ny og putter den i vand og fastholder det er udenfor det foregår - ja eller bare smid pakken ud på altanen ELLER mens han er i bad eller lign.  så stil et lille cafebord derud og en stol, læg et tæppe og tænd et stearinlys og et askebæger derud så det er indbydende at gå derud...  Ja ved det ikke, men en ting er sikkert og det er at du må stå fast På at deT er udenfor det foregår, punktum  

Jamen du har så evigt ret og jeg ved det jo også godt hvilket næsten er det værste.. Men ja, min lejlighed og det er fandeme da ikke meget at forlange at ryge udenfor. Sådan ér reglerne altså de fleste steder ang. rygning så forstår ikke hans utilfredhed. Er måske lidt bekymret over at jeg har ladet stå til i 1 år nu - nu frygter jeg jo at han tænker "jaja du har jo klaret det trods rygningen indenfor", hviS det gav mening? Og ingen sex-ideen kommer heller ik på tale elsker ham jo stadig, haha. 

Rigtig fin ide med at gøre det hyggeligt derude. Gør jeg med det samme inden han kommer hjem! Også må jeg tage kampen også må han blive sur og IKKE bukke under for hans surhed denne gang. Åh gud....

Anmeld

15. november 2013

Krydserfingre

Yurie skriver:

sig til ham at hver gang han ryger indenfor, er der fisk til aftensmad.

Hahaha   Ja så går han da i panik. lidt sjovt kunne det være!

Anmeld

15. november 2013

MortilElias2010

Nalapigen skriver:

Jamen du har så evigt ret og jeg ved det jo også godt hvilket næsten er det værste.. Men ja, min lejlighed og det er fandeme da ikke meget at forlange at ryge udenfor. Sådan ér reglerne altså de fleste steder ang. rygning så forstår ikke hans utilfredhed. Er måske lidt bekymret over at jeg har ladet stå til i 1 år nu - nu frygter jeg jo at han tænker "jaja du har jo klaret det trods rygningen indenfor", hviS det gav mening? Og ingen sex-ideen kommer heller ik på tale elsker ham jo stadig, haha. 

Rigtig fin ide med at gøre det hyggeligt derude. Gør jeg med det samme inden han kommer hjem! Også må jeg tage kampen også må han blive sur og IKKE bukke under for hans surhed denne gang. Åh gud....

Ja det er sgu aldrig sjovt når de bliver sure, men det her er en ret vigtig ting at stå fast ved for dig.  Håber han kan se det Og vil respektere det. Det ER ikke svært at ryge udenfor, kedeligt måske nok, men ikke svært. Du forlanger ikke han skal stoppe så syntes det er et fint fair kompromis. 

Anmeld

15. november 2013

Krydserfingre

Maja84 skriver:

Her ryger manden udenfor og er det meget koldt hænger han i døren, så får han også en røffel da det trækker koldt og lugten kommer ind jeg kan via hans jakke, lugte at han er ryger når man kommer udefra og ind i gangen.
Synes kun det er fair han ryger ude på altanen

Tak for svar. Og ja, er også efter ham mere eller mindre hele tiden jo plus hans klamme askebæger stinker!! selvom han ikke lige sidder med en cigaret. Ad ad og ad.

Anmeld

15. november 2013

TNBC

MortilElias2010 skriver:

Ja det skulle man tro, men det modbeviser han jo ret kraftigt ved at ryge indenfor alligevel uden anledning. Sig til ham at det bare er at ryge udenfor og så må han blive pigesur over det. Men det ER altså din lejlighed, han flyttede ind til DIG så skal hans last ikke ligge dig på sinde. Ud med ham, uanset vejret. Han er ikke sit ansvar voksen. Og nej du skal ikke som en anden skriver nægte ham sex  Det er simpelthen for plat. 

Hvad med at hvis/ når han tænder den næste cigaret indenfor så tager du den og putter den i et glas med vand, hvis han stadigvæk ikke vil lytte så må han føle - næste gang tager du så pakken hvis han tager en ny og putter den i vand og fastholder det er udenfor det foregår - ja eller bare smid pakken ud på altanen ELLER mens han er i bad eller lign.  så stil et lille cafebord derud og en stol, læg et tæppe og tænd et stearinlys og et askebæger derud så det er indbydende at gå derud...  Ja ved det ikke, men en ting er sikkert og det er at du må stå fast På at deT er udenfor det foregår, punktum  

det var nu også sagt i sjov, vil jeg lige sige når, i nu skal snakke om mine indlæg.

Anmeld

15. november 2013

Krydserfingre

MortilElias2010 skriver:

Ja det er sgu aldrig sjovt når de bliver sure, men det her er en ret vigtig ting at stå fast ved for dig.  Håber han kan se det Og vil respektere det. Det ER ikke svært at ryge udenfor, kedeligt måske nok, men ikke svært. Du forlanger ikke han skal stoppe så syntes det er et fint fair kompromis. 

Ja det er nemlig en vigtig ting. Også set i det større "respekterer han mig"-perspektiv. Tusinde tak for dine ord, super sødt af dig. Har lavet hygge på altanen også må vi tage den når han kommer hjem.

Anmeld

15. november 2013

TNBC

Nalapigen skriver:

Hahaha   Ja så går han da i panik. lidt sjovt kunne det være!

Ja...

Men du er nød til at slå i bordet og sige; Vi er nød til at respektere hinandens ønsker og at du bare ikke kan klare røgen og at han skal gå ud på altaen, fordi du skal også kunne være i din egen lejlighed. så må han blive sur, ja men sådan er livet.

Anmeld

15. november 2013

Krydserfingre

Yurie skriver:

det var nu også sagt i sjov, vil jeg lige sige når, i nu skal snakke om mine indlæg.

Regnede jeg også med...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.