MortilElias2010 skriver:
Ja det skulle man tro, men det modbeviser han jo ret kraftigt ved at ryge indenfor alligevel uden anledning. Sig til ham at det bare er at ryge udenfor og så må han blive pigesur over det. Men det ER altså din lejlighed, han flyttede ind til DIG så skal hans last ikke ligge dig på sinde. Ud med ham, uanset vejret. Han er ikke sit ansvar voksen. Og nej du skal ikke som en anden skriver nægte ham sex
Det er simpelthen for plat.
Hvad med at hvis/ når han tænder den næste cigaret indenfor så tager du den og putter den i et glas med vand, hvis han stadigvæk ikke vil lytte så må han føle - næste gang tager du så pakken hvis han tager en ny og putter den i vand og fastholder det er udenfor det foregår - ja eller bare smid pakken ud på altanen ELLER mens han er i bad eller lign. så stil et lille cafebord derud og en stol, læg et tæppe og tænd et stearinlys og et askebæger derud så det er indbydende at gå derud...
Ja ved det ikke, men en ting er sikkert og det er at du må stå fast På at deT er udenfor det foregår, punktum

Jamen du har så evigt ret og jeg ved det jo også godt hvilket næsten er det værste..
Men ja, min lejlighed og det er fandeme da ikke meget at forlange at ryge udenfor. Sådan ér reglerne altså de fleste steder ang. rygning så forstår ikke hans utilfredhed. Er måske lidt bekymret over at jeg har ladet stå til i 1 år nu - nu frygter jeg jo at han tænker "jaja du har jo klaret det trods rygningen indenfor", hviS det gav mening? Og ingen sex-ideen kommer heller ik på tale
elsker ham jo stadig, haha.
Rigtig fin ide med at gøre det hyggeligt derude. Gør jeg med det samme inden han kommer hjem! Også må jeg tage kampen også må han blive sur og IKKE bukke under for hans surhed denne gang. Åh gud.... 
Anmeld