Jeres julegave beløb til jeres børn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. november 2013

C-Dog

Lidt sjovt folk nærmest ser ned på de større beløb. Og det er okay, who cares. Men mon den går hvis man vender den om ? ;-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2013

baby012

1000 kr  

Anmeld

14. november 2013

LinLin

Jeg tror vi giver for 3-400 kr i år... Han er ikke så gammel endnu og ved ikke hvad det vil sige det med julegaver, så vi har foreløbig købt noget vi mener han kan bruge, og så finder vi nok en lille ting mere...

En anden ting: det der med morgengaver, hvorfor det? 

Hos os får man kun gaver om aftenen, og det gælder alle... Så var lige nysgerrig efter at høre hvorfor I giver morgengaver? 

Mine får også en af deres gaver om morgenen. grund: det er rigtigt lang tid at vente helt til ved 19.30-tiden hvor vi plejer at starte gaveoppakningen så har de den at lege med hele dagen 

Ts: mine får for ca 700 kr... I år har jeg så haft 50% rabatkort til BR så de får reelt næsten for det dobbelte

Anmeld

14. november 2013

stjernehimmel

C-Dog skriver:

Lidt sjovt folk nærmest ser ned på de større beløb. Og det er okay, who cares. Men mon den går hvis man vender den om ? ;-)

;-) det sad jeg netop at tænkte

Anmeld

14. november 2013

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

I år får vores datter for 650 kr. http://www.toysrus.dk/Brands/Playmobil/PLAYMOBIL-5997-prinsesseeventyrslot?id=897304&vid=118033 Men kun fordi den var sat så meget ned. Ellers får de begge for omkring 300-400 kr. De får så mange gaver, så for os er det ligemeget, at de ikke får kæmpe gaver. Vi vil hellere forkæle dem på andre tidspunkter.

Anmeld

14. november 2013

MorDk

Efterår mor skriver:

Her bruger vi 1000 kroner på aftengave. Og 300 for deres morgengave. Så 1300 på hvert barn.

Vi har fået at vide at det er et stort beløb, men personligt synes jeg at det er meget passende.

Det fik mig til at spekulere på hvad beløb andre giver deres børn for.

Så hvor meget giver i jeres børn for?  Og også gerne begrunde hvorfor, hvis der er en grund.

God Onsdag.

Herhjemme er beløbet 500 kr. til hver. Det er gave fra os forældre og gave fra julemanden. Så vi bruger 1000 kroner på julegave til ungerne... +/- for der er jo også alt det andet som kalendergaver(nissegaver og hvad de får i løbet af december. Så tænker 500 kr. er et fint beløb. Men beløbet er ikke fast.

Anmeld

14. november 2013

lailamik

Efterår mor skriver:

Her bruger vi 1000 kroner på aftengave. Og 300 for deres morgengave. Så 1300 på hvert barn.

Vi har fået at vide at det er et stort beløb, men personligt synes jeg at det er meget passende.

Så hvor meget giver i jeres børn for?  Og også gerne begrunde hvorfor, hvis der er en grund.

God Onsdag.

Det er nok også samme beløb vi bruger. MEN nu har vi kun et barn. til gengæld får han nok gaver for ca. 1000 kr om aftenen, men til morgen gave ca. 100 kr  da han nok får en bold eller en lille legetøjs bil om morgenen. Mere skal der altså ikke til for tilfredstille ham  Nu er han også kun 1½ år gammel så det er lidt begrænset beløb eller begrænset af gaver man giver til en 1½ år gammel  

Anmeld

14. november 2013

L&V

Vi har ikke noget gave belød og de får heller ik nødvendigvis for det samme. De er så små at begrebet om penge og millimeter demokrati ikke er sat ind endnu. De får derimod hva de ønsker sig og om de så koster 200 eller 1000 ja det må vi så se på.. De får så mange gaver sådan en dag så de kommer ik til at mangle noget..

Og syntes faktisk det hele er ved at komme ud på et kæmpe skråplan med kæmpe gaver i stakkevis, dyre pakkekalendre osv i stedet for bare og nyde julen og hinandens selvskab.

Anmeld

14. november 2013

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
Efterår mor skriver:

God Onsdag.

Jeg har ikke noget fast beløb som jeg giver gaver efter... Gaven i år har kun kostet 50,-... Kan selvfølgelig godt være der kommer mere.... 

Anmeld

14. november 2013

De3Guldklumper

Efterår mor skriver:

God Onsdag.

Vi har ikke noget gave beløb - det er heller ikke sikkert de får for samme beløb.

De får det de ønsker sig allermest fra os forældre og så en ting fra deres søskende..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.