Jeres julegave beløb til jeres børn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. november 2013

CaWi

Efterår mor skriver:

Her bruger vi 1000 kroner på aftengave. Og 300 for deres morgengave. Så 1300 på hvert barn.

Vi har fået at vide at det er et stort beløb, men personligt synes jeg at det er meget passende.

Det fik mig til at spekulere på hvad beløb andre giver deres børn for.

Så hvor meget giver i jeres børn for?  Og også gerne begrunde hvorfor, hvis der er en grund.

God Onsdag.

Vores dreng får for ca 400 kr. Det samme gør hans to kusiner (som er fra min side)
Jeg er på SU og manden har job. Han køber gaver til hans familie, og jeg til min.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2013

Maja_4000

Vi giver i år Caroline for 5-600kr

Anmeld

14. november 2013

Ellie79

Efterår mor skriver:

Her bruger vi 1000 kroner på aftengave. Og 300 for deres morgengave. Så 1300 på hvert barn.

Vi har fået at vide at det er et stort beløb, men personligt synes jeg at det er meget passende.

Så hvor meget giver i jeres børn for?  Og også gerne begrunde hvorfor, hvis der er en grund.

God Onsdag.

Herhjemme er det meget forskelligt, men den store har gerne fået for et sted mellem 1000-2000 plus det løse i kalendergaver. I år får hun for 500 kr. og lillebror for 300 - derudover flytter vi i hus efter jul og hendes største ønske er en trampolin og lillebror ønsker sig legehus og udendørs kørertøjer så i år mindre julegaver men tilgengæld kommer der nok af store ting efter jul. 

Anmeld

14. november 2013

2721

Hvad vi synes han skal have og hvad vi har råd til
Det har været forskelligt hvert år.
Tror vi rammer 1000kr i år, da vi har fundet de ting han skulle have på tilbud

Sidste år var vi nok nærmer 2000kr.

Det er ikke et must det skal være dyrt.

Anmeld

14. november 2013

bøllen

Iår får de for omkring 500 kr - plus kalendergaver til 400-500. Iår prøver vi at holde beløbet da vi skal til USA i det nye år . 

Anmeld

14. november 2013

Masig

Jeg tror vi giver for 3-400 kr i år... Han er ikke så gammel endnu og ved ikke hvad det vil sige det med julegaver, så vi har foreløbig købt noget vi mener han kan bruge, og så finder vi nok en lille ting mere...

En anden ting: det der med morgengaver, hvorfor det? 

Hos os får man kun gaver om aftenen, og det gælder alle... Så var lige nysgerrig efter at høre hvorfor I giver morgengaver? 

Anmeld

14. november 2013

B&J

jeg tænker ikke over beløbet men hvad det er vi køber og hvad det er vi ønsker at give ham.

Anmeld

14. november 2013

Hullabullabulla

Efterår mor skriver:

God Onsdag.

Hold da op, ja det synes jeg er meget!

Kommer til at købe det min søn ønsker sig, men tænker et sted mellem 5-700 kr, og så ca 1000 kr til fødselsdage

Anmeld

14. november 2013

Pcokate

Efterår mor skriver:

God Onsdag.

Vi har ikke et decideret beløb men køber noget han ønsker sig (en skylander). Vi vil dog aldrig selv give så dyre gaver, da vi mener at sådan noget må man spare op til eller så kan flere i familien gå sammen sidste år fik han kun 2 gaver af 17 familiemedlemmer men det vare også dyre ønsker og alle gav ca. 100,- Han blev så lykkelig

Anmeld

14. november 2013

Bertris

Vi giver omkring 200 kr i alt til vores datter.
Hvis vi gav for mere ville det være fordi hun virkelig manglede den ting. Kan ikke se grunden til at bruge en formue på dem
De skal selvfølgelig have en julegave juleaften, men hvad nu hvis man om 5 år ikke kan give dem for en masse penge og de så bliver skuffet og kede af det, og jo flere børn man har jo sværre kan det også være at finde penge til gaver hvis det er meget høje beløb

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.