Jer der er B-mennesker og forældre

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. november 2013

Giraffen

Enirt skriver:

Han har haft vores søn flere gange en hel weekend. Men det er som om at det ikke rigtig siver ind at sådan er det altså for mig hver dag også selvom det er weekend.

Ja barsel har også været en diskussion, jeg spurgte om han ville have det og det ville han ikke. Så prøvede jeg at presse lidt på. Men egentlig så gad jeg ikke at min barsel skulle blive kortere bare for at han kunne gå hjemme og ikke have lyst til barsel. Tror jeg skulle have holdt mere fast på at det skulle han.

Nu kender jeg jo ikke jeres forhold og ved ikke hvad der skulle til for at ændre det - men jeg ville hurtigt udvikle iskolde følelser for en mand, der ikke "gad" vores barn!

jeg tror jeg ville ende ud med at gå og ta barnet med - nu skal det ikke blive helt melodramatisk, men jeg har desværre ikke lige nogle gode råd til hvordan du når ind til ham - det er dig der kender ham bedst  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2013

Laulund87

Jeg er virkelig også B-menneske og synes det er umenneskeligt at skulle op før 9

Vi står sammen op i hverdagene og weekenderne deler vi. Når man i en periode har haft et barn der stod op kl 5 og hun så begynder at sove til 7-8 tiden, er det pludselig luksus. Jeg ville være hård og sige at sådan er det bare at få børn og I må deles 50/50

Anmeld

11. november 2013

Moma

Jeg er B menneske og er ikke god til at komme i seng før tidligst 23.30. Men derfor skal jeg alligevel op kl 5.30 til hverdag for at nå på arbejde. Det falder mig meget unaturligt at stå op så tidligt, men jeg gør det alligevel.

Da vi havde spædbørn, gik jeg heller ikke tidligt i seng. Men derfor skulle jeg tidligt op alligevel.

Som forældre må man tilsidesætte egne behov that's life som forældre.  

Anmeld

12. november 2013

Enirt

Mange tak for alle jeres svar, Vi en snak om det og har fundet en løsning begge kan leve med.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.