Til jer vil jeg gerne stille et par spørgsmål
Hvornår går I, i seng og falder det jer naturligt at gøre det på det givne tidspunkt?
Hvor lang tid før i skal af sted om morgenen står i op?
Hvornår står i op i weekenderne.
Ved godt det er nogle lidt underlige spørgsmål. Men sagen er den at min kæreste er B-menneske og det var da en kæmpe fordel da vores søn var lille for så dækkede han den del af aftenen/natten han var vågen.
Men nu her når vores søn går i seng kl 19-19.30 og står op igen omkring 06-07.30 så synes jeg at det er træls at min kæreste sidder oppe om natten til omkring kl 02 og så først står om 5 min for sent til at nå ud af døren.
Jeg har prøvet at tage snakken med ham og han bliver ved med at sige at det er fordi han er B-menneske og ikke kan lave det om det falder ham ikke naturligt og han bliver provokeret af at jeg beder ham om at lave om på sig selv. Når jeg beder om at han står op en halv time før han skal ud af døren så vores søn kan få lidt mere tid med ham.
Eller når jeg synes at det er træls han sover til kl 12/13 stykker i weekenden. Hvornår må jeg så sove længe hvis der altid skal tages hensyn til at han er B-menneske?
I går var jeg til fest og kom hjem omkring kl 03 og stod op igen kl 06.30 med vores søn. Men kunne ikke lade være med at tænke over hvorfor det egentlig var mig der stod op og ikke min kæreste. Hvis han har været til fest og har tømmermænd får han som en selvfølge altid lov til at love længe hvis vi ikke har noget vi skal.
Undskyld det blev lidt langt, tror bare jeg ikke kan forstå det med at være B-menneske og så ville jeg høre hvordan det er hos jer andre B-mennesker
Anmeld