Ble ved opstart i børnehave?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. november 2013

MKBP

Profilbillede for MKBP
Noahmor skriver:

Min søn skal starte i børnehave til januar og fylder samtidig tre. 

Han har overhovedet ingen interesse i toilettet, hverken hjemme eller i dagplejen. Min kæreste mener at de fleste er blefri når de starter i børnehave. 

Så nu prøver jeg lige en simpel afstemning.  Var jeres blefri da de startede i børnehave? 

Jeps - Karla var blefri da hun var 2,6 :-)

//Mette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2013

TNBC

Noahmor skriver:

Tak for svar. Min IPad driller lige, så svarer lige med fed skrift. 

Er også overbevist om at mange børn stadig bruger ble når de starter i børnehave, men er spændende hvad afstemningen siger. 

man skal bare huske ikke at presse dem. hvilket de i nogle lande må gøre, når de skal være blefrie før de fylder tre.

Anmeld

9. november 2013

lineog4

Og forresten der var en håndfuld der havde utrolig travlt med at problematisere det måske fordi han grundet størrelse og sit sprog virkede meget stor og fornuftig - er selv overrasket nu hvor jeg ser på billeder af ham da han blev storebror at han ikke var ældre især når jeg kan sammenligne med lillebror og hvad han kan - men det kan godt være han var sen med at smide bleen, men han havde så tilgengæld den nemmeste og mest ukomplicerede forløb har aldrig skulle tænke på skiftetøj eller om han kan på alle toiletter osv så nem så nem så nem så nem. 

De andre var henholdsvis 2 år og 4 mnd (storesøster) og lige knapt 2 (lillebror) så jeg er beviset på det ikke kun handler om forældrene ;-)

Anmeld

9. november 2013

C-Dog

Min datter var 2 år og 8 mdr og blefri da hun startede, sønnike var 2 år og 9 mdr da han startede og er stadig ikke 100% blefri, han er tre år om en uge.

Anmeld

9. november 2013

2babygirls

Noahmor skriver:

Min søn skal starte i børnehave til januar og fylder samtidig tre. 

Han har overhovedet ingen interesse i toilettet, hverken hjemme eller i dagplejen. Min kæreste mener at de fleste er blefri når de starter i børnehave. 

Så nu prøver jeg lige en simpel afstemning.  Var jeres blefri da de startede i børnehave? 

Min datter startede D 1 oktober og den 10 oktober blev hun 3 år og ville fra den dag ikke have ble på mere

Anmeld

9. november 2013

Laulund87

Maria blev blefri da hun var 2,5 år og hun startede i børnehave da hun var 3 år

Anmeld

9. november 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Har ikke selv børn i denne alder. Min min erfaring som studerende og vikar er at flere ikke er blefrie lige når de starter end omvendt. Så han bliver nok ikke den eneste med ble

Anmeld

9. november 2013

Ciss

En af hver.

Pigen var blefri, drengen var ikke.

Anmeld

9. november 2013

Lene Unik

Jeg har stemt nej, 2 af de tre var ikke men den sidste var lige blevet det.

Anmeld

9. november 2013

Palaja

Ja Marie var blefri da hun startede i BH for en måned siden.    Dog ikke om natten... Og er det stadig ikke 3 år og 2 mdr gammel.  Hun smed bleen i sommerferien.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.