Ble ved opstart i børnehave?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Blefri til børnehave start?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

4.910 visninger
35 svar
10 synes godt om
9. november 2013

Noahmor

Min søn skal starte i børnehave til januar og fylder samtidig tre. 

Han har overhovedet ingen interesse i toilettet, hverken hjemme eller i dagplejen. Min kæreste mener at de fleste er blefri når de starter i børnehave. 

Så nu prøver jeg lige en simpel afstemning.  Var jeres blefri da de startede i børnehave? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2013

TNBC

Noahmor skriver:

Min søn skal starte i børnehave til januar og fylder samtidig tre. 

Han har overhovedet ingen interesse i toilettet, hverken hjemme eller i dagplejen. Min kæreste mener at de fleste er blefri når de starter i børnehave. 

Så nu prøver jeg lige en simpel afstemning.  Var jeres blefri da de startede i børnehave? 

nu har jeg ikke selv børn, men min nevø var ikke og blev det kun lige før han fyldte fire. jeg har været i vs(hvor der også var bh) og der var da børn der stadigvæk havde ble. så bliver de jo bare skiftet ligesom de ville blive i vs. det er ikke noget problem.

jeg er bare glad for at vi ikke er som nogle andre lande, hvor børnene skal være blefrie når de er 3(starter skole/pree school)

Anmeld

9. november 2013

lineog4

Har stemt andet for 2 ud af 3 var, men den som ikke var havde absolut ingen interesse i det - har var så også kun 2 år og 9 mnd, men han blev først renlig da han var 3 år og 4 mnd men smed så også natble og alt på en uge og havde ikke et eneste uheld.

Anmeld

9. november 2013

Noahmor

Yurie skriver:

nu har jeg ikke selv børn, men min nevø var ikke og blev det kun lige før han fyldte fire. jeg har været i vs(hvor der også var bh) og der var da børn der stadigvæk havde ble. så bliver de jo bare skiftet ligesom de ville blive i vs. det er ikke noget problem.

jeg er bare glad for at vi ikke er som nogle andre lande, hvor børnene skal være blefrie når de er 3(starter skole/pree school)

Tak for svar. Min IPad driller lige, så svarer lige med fed skrift. 

Er også overbevist om at mange børn stadig bruger ble når de starter i børnehave, men er spændende hvad afstemningen siger. 

Anmeld

9. november 2013

Noahmor

lineog4 skriver:

Har stemt andet for 2 ud af 3 var, men den som ikke var havde absolut ingen interesse i det - har var så også kun 2 år og 9 mnd, men han blev først renlig da han var 3 år og 4 mnd men smed så også natble og alt på en uge og havde ikke et eneste uheld.

Tak for svar. Kom det lige fra den ene dag til den anden at han blev interesseret i at komme af med bleen. 

Her kommer der også en lillebror lige oveni børnehave start, så er spændt på om det betyder noget for at komme af med ble og sut. 

Anmeld

9. november 2013

B&J

Daniel var ikke ble fri og er det stadig ikke og han er 3½år men ja mon ikke det kommer når han er klar

Anmeld

9. november 2013

dorthemus

Runa var 2,9 år og blefri

Anmeld

9. november 2013

Noahmor

B&J skriver:

Daniel var ikke ble fri og er det stadig ikke og han er 3½år men ja mon ikke det kommer når han er klar

Tak. 

Satser da også på at Noah bliver Blefri inden han starter i skole. 

Anmeld

9. november 2013

B&J

Noahmor skriver:

Tak. 

Satser da også på at Noah bliver Blefri inden han starter i skole. 

jaaaa mon ikke daniel er bare ikke lige hurtig på det punkt men på så mange andre punkter er han lyn hurtig det kommer

Anmeld

9. november 2013

lineog4

Noahmor skriver:

Tak for svar. Kom det lige fra den ene dag til den anden at han blev interesseret i at komme af med bleen. 

Her kommer der også en lillebror lige oveni børnehave start, så er spændt på om det betyder noget for at komme af med ble og sut. 

Samme historie her, han blev storebror i sommerferien kom tilbage og var børnehavebarn og de havde ikke overskud til han kunne sove videre i krybberne så han røg på en madras på gulvet så farvel middagslur.

han kunne ikke fordrage at have bleen og havde ikke kunne i et års tid. Og så pludselig en dag kom han og proklamerede nu brugte han ikke ble mere og så var det sådan....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.