Skal der være pålæg eller ej....?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. november 2013

Elgaard73

FebruaryMom skriver:

De fleste tager jo smør på så kan også godt forstå at man ikke lige tænker over det.
Jeg havde en veninde i 2 år havde vi fået sodavand som børn når hun kom på besøg og det var først på andet år hun måtte sige: "Jeg kan altså ikke lige sodavand", det havde jeg heller ikke tænkt over, alle dem jeg kendte kunne lide sodavand jo

Haha, nej okay, det kan jeg godt se måske er liiiige optimistisk nok hehe

Held og lykke med det

He he...Det kunne så have været mig, der var din veninde. Kunne ikke fordrage sodavand, da jeg var lille .

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2013

Elgaard73

Chris86 skriver:

Hvis det bare er til eftermiddagskaffe, så havde jeg ikke købt pålæg til..:
I vores familie bruges der kun smør.. (Til kaffetid)..

Det er nemlig først til kaffetid, så folk har jo nok spist frokost inden at de kommer.

Køber lidt ost og marmelade, eller noget i den stil, og så må det altså være det .

Anmeld

8. november 2013

Elgaard73

hvert år køber jeg
skive ost
hamburgerryg
smør (selvfølgelig)
og smøreost... De der små trekanter med forskellige smage

Ja,det er da til at overskue... lidt ost, marmelade eller noget i den stil. God ide med de der trekanter .

Anmeld

8. november 2013

Elgaard73

LuLy skriver:

Jeg har aldrig oplevet at der var pålæg til bollerne til en fødselsdag. Der har altid bare været smør og marmelade. Og det serverer jeg også altid selv

He he, det var nemlig lige der jeg strandede....Har ikke været til traditionel børnefødselsdag i mange år, så kunne simpelthen ikke huske om der var pålæg eller ej. Så tak for dit svar.

Der bliver bare serveret lidt ost, marmelade eller noget i den stil. Det er jo trods alt også om eftermiddagen, så jeg regner med at folk har spist frokost inden og ikke forventer den helt store menu.

Anmeld

8. november 2013

CaWi

Vi plejer at have to forskellige slags marmelade, smø, ost og hamburgryg

Anmeld

8. november 2013

Mother-love

Elgaard73 skriver:

Jeg er kommet noget i tvivl... Vi skal holde fødselsdag (2 år) for vores dreng, her om et par uger, og har tænkt os at servere det helt traditionelle = Boller, kagemand og så en fondantkage (i stedet for lagkage) + lidt småkager og frugt.

Da jeg var ved at skrive indkøbsliste, slog det mig pludselig, hvad med pålæg til de boller? Jeg kan simpelthen ikke huske, hvad andre har gjort til deres børnefødselsdage (det er så mange år siden, at der var små børn i vores familie). Har der bare været smør til bollerne, eller har der også været pålæg? Og hvis ja, så hvilket pålæg/hvor mange slags?

Så hjælp mig lige, piger. Hvad gør I, når I servere boller til jeres børn's fødselsdage?

Til isabellas 1 års fødselsdag havde vi boller, kagemand og lagkage.
Og til hendes 2 års fødselsdag blev vi enige om at vi ikke ville servere helt det samme fordi vi synes det var en alt for sød omgang.

Så vi købte franskbrød og købte en masse forskelligt pålæg og så lavede jeg en fondant lagkage

Og det var bare langt mere et hit end det til 1 års fødselsdagen.
Men man kan jo sagtens lave boller istedet for franskbrød

Anmeld

8. november 2013

LilleLene

Elgaard73 skriver:

Ja,det er da til at overskue... lidt ost, marmelade eller noget i den stil. God ide med de der trekanter .

det er også et hit her

Anmeld

8. november 2013

Anitta J

Elgaard73 skriver:

Tak for svar. Rigtig god ide, med sådan et ostefad + lidt andet. Tror at det bliver noget i den stil vi gør det. 

Gæsterne kommer først kl 14.30, så brunch bliver lidt for sent, men vil da lige gemme ideen til næste år (elsker brunch ).

Det var ihvertfald et hit hos os og vores gæster??

Anmeld

8. november 2013

Anitta J

camian skriver:

Det var ihvertfald et hit hos os og vores gæster??

Iøvrigt træls at den sætter to ?? Når det faktisk er en smiley jeg sætter ind

Anmeld

8. november 2013

2babygirls

Elgaard73 skriver:

Jeg er kommet noget i tvivl... Vi skal holde fødselsdag (2 år) for vores dreng, her om et par uger, og har tænkt os at servere det helt traditionelle = Boller, kagemand og så en fondantkage (i stedet for lagkage) + lidt småkager og frugt.

Da jeg var ved at skrive indkøbsliste, slog det mig pludselig, hvad med pålæg til de boller? Jeg kan simpelthen ikke huske, hvad andre har gjort til deres børnefødselsdage (det er så mange år siden, at der var små børn i vores familie). Har der bare været smør til bollerne, eller har der også været pålæg? Og hvis ja, så hvilket pålæg/hvor mange slags?

Så hjælp mig lige, piger. Hvad gør I, når I servere boller til jeres børn's fødselsdage?

Ost, hamburgerryg og smør

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.