sessen1984 skriver:
Jeg har været i dit sted! Og jeg kan kun sige, at kæmpe for at få løst problemerne, var det bedste jeg har gjort! Vi er stadig sammen, og har det bedre end nogensinde. Det har gjort os stærke - sammen!
I dag er alle så egocentrerede og det er mig selv, mig selv mig selv. Og jeg synes folk giver alt for let op. I dag. (og der mener jeg ikke at voldelige forhold osv. men alm forhold hvor folk bryder op)
Min mormor og morfar har været gift i 60 år, til næste år. Da de havde guldbryllup spurgte jeg hvordan man kunne holde hinanden ud så mange år. Der svarede min mormor: "Det kan man heller ikke! Det kan kun lykkes fordi den ene altid har elsket den anden, og kæmpet når det har været svært!"
Det tænker jeg tit på, for jeg synes det er en god pointe! Og den får mig til at kæmpe en ekstra gang, når der er lidt modgang... 
Tak for den opmuntrende besked! 
Jeg har troen på, at vi kan komme igennem det her sammen, og håber meget det kan gøre os stærkere som par. Selvfølgelig ville jeg da helst være foruden, men når nu det er sket, så hellere nu end efter 25 års ægteskab.
Jeg er helt klart også en af dem, der helst kæmper for forholdet - når der stadig er noget at kæmpe for, og det føler jeg, at der er her!
Anmeld