Komme videre efter utroskab

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. november 2013

Anonym trådstarter

sessen1984 skriver:

Jeg har været i dit sted! Og jeg kan kun sige, at kæmpe for at få løst problemerne, var det bedste jeg har gjort! Vi er stadig sammen, og har det bedre end nogensinde. Det har gjort os stærke - sammen! 

I dag er alle så egocentrerede og det er mig selv, mig selv mig selv. Og jeg synes folk giver alt for let op. I dag. (og der mener jeg ikke at voldelige forhold osv. men alm forhold hvor folk bryder op)

Min mormor og morfar har været gift i 60 år, til næste år. Da de havde guldbryllup spurgte jeg hvordan man kunne holde hinanden ud så mange år. Der svarede min mormor: "Det kan man heller ikke! Det kan kun lykkes fordi den ene altid har elsket den anden, og kæmpet når det har været svært!" 

Det tænker jeg tit på, for jeg synes det er en god pointe! Og den får mig til at kæmpe en ekstra gang, når der er lidt modgang... 

Tak for den opmuntrende besked! 

Jeg har troen på, at vi kan komme igennem det her sammen, og håber meget det kan gøre os stærkere som par. Selvfølgelig ville jeg da helst være foruden, men når nu det er sket, så hellere nu end efter 25 års ægteskab. 

Jeg er helt klart også en af dem, der helst kæmper for forholdet - når der stadig er noget at kæmpe for, og det føler jeg, at der er her!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2013

justagirl

justagirl skriver:

i vores forhold.. vi havde været sammen 6 år.. var det mig der kom til at lave et sidespring..

men han tilgav mig.. og vi har verdens bedste forhold nu.. snart været sammen i 4 år.. vi har altså også været sammen siden jeg var 15 år gammel og han 19 .. - jeg synes du skal give det en chance det tager tid at komme over.. men vi snakkede om det når han tænkte over ''hvorfor'' osvosv.. og kun på den måde kom vi igennem det.. sæt jer og snak..

men min samvigtighed.. er stadig røv når jeg har en af de dage jeg bare er ked.. kommer det frem.. og den vil han altid leve med!.. men hvis han vælger dig.. og om det fordi du gravid eller ej.. så er det nok ikke for sjov. han elsker dig..

hvorfor skrev jeg 6... der skulle stå .. vi havde været sammen ½ år. *

Anmeld

7. november 2013

C-Dog

Anonym skriver:

Hold da op... Det var vel nok en udlægning af det

Ja men det er jo det der er sket. I mine øjne selvfølgelig, jeres forhold er nok en del anderledes end mit. Har du slet ikke haft en græde skrige råbe og kaste hans tv ud af vinduet reaktion? Min verden ville simpelthen bryde sammen hvis min mand var så led ved mig.

Anmeld

7. november 2013

Anonym trådstarter

C-Dog skriver:

Ja men det er jo det der er sket. I mine øjne selvfølgelig, jeres forhold er nok en del anderledes end mit. Har du slet ikke haft en græde skrige råbe og kaste hans tv ud af vinduet reaktion? Min verden ville simpelthen bryde sammen hvis min mand var så led ved mig.

Jeg tror, at jeg ser nuancerne af hændelsen, fordi jeg står i den og kender ham. For mig er det ikke så sort/hvidt, enten/eller konsekvent.

Men jo, jeg har da været igennem tudeture og haft lysten til bare at stikke ham en lussing - men det kommer der jo ikke noget konstruktivt ud af. Hvorfor min verden stadig står, kan jeg ikke svare på. Det gør den bare. Har haft det på fornemmelsen længe, så har vel et eller andet sted forberedt mig mentalt på at opdage det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.