Er du stadig sammen med faren?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. oktober 2013

TbCp

Det er jeg ja
Vi har været sammen i snart 8 år, gift i godt 6 år og har 2 børn, på 6 år og 2 år, sammen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2013

lailamik

Ja VI har været sammen i 3 år nu, og ja det går op og ned. men vi holder sammen  

Anmeld

31. oktober 2013

kriknu

stjernehimmel skriver:

Nogle gange er det måske bedre sådan, men jeg ved præcis hvordan du har det.... Jeg har valgt at vende den og tænker idag hold K... Hvor er min datter( og jeg) ovenud heldige med at nogle har valgt hende til FRIVILlIGT og elsker hende uendeligt og som var det biologisk

Sådan tænker jeg også for det meste, men der er bare dage hvor det andet går mig på :-( 

Anmeld

31. oktober 2013

MyLove E

Jeg har stemt ja. Men kun nok også godt stemme ja men det går ikke så godt.
Men vi valgt at tage kampen op i stedet for bare at give op
Jeg elsker ham meget og kan ikke uden ham

( lige som jeg skriver her, for jeg en sms fra ham. Hvor der står jeg elsker dig )

Vi har været sammen i 5år her den 8 nov og været gift i 3 og har Elias på 21/2

Anmeld

31. oktober 2013

helle85

o1Mutte skriver:

Er du stadig sammen med faren til dit første barn/børn? Ren nysgerrighed Og du kan svare anonymt

j jeg har stemt ja vi har været sammen i 9 år og har 2 børn en på 7 år og en på 6 år (på lørdag)

og der har da været op og ned tur men vi elsker hinanden og ville ikke kunne undvære hinanden

Anmeld

31. oktober 2013

Hvem?

o1Mutte skriver:

Er du stadig sammen med faren til dit første barn/børn? Ren nysgerrighed Og du kan svare anonymt

Jeps og siden det første barn kom for 3 år siden er der kommet 2 mere, så let slipper han ikke af med os

Anmeld

31. oktober 2013

MariaKyedDK

o1Mutte skriver:

Ja det er jeg har stemt JA !  

vi har været sammen i 8 år til JUL, og vi har en søn på 7 om 8 dage, og en lille pige på 2måneder sammen  

Anmeld

31. oktober 2013

Rødhætte

o1Mutte skriver:

Ja vi har været sammen de sidste 14 år, så kan slet ikke forstille mig et liv uden ham

Anmeld

31. oktober 2013

Carina:-)

Ja og vores første er snart 24 .

Det har været en snoet vej med store bumps-men når man tænker på hvor kedelig en lige vej er ,er jeg gennemgående glad for at ingen af os gav /giver op.

Regner med vi snupper mindst 25 år mere

Anmeld

31. oktober 2013

AnthonsMor

o1Mutte skriver:

Ja, det er jeg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.