Er du stadig sammen med faren?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Er du sammen med faren til dit første barn

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

6.649 visninger
72 svar
115 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
31. oktober 2013

o1Mutte

Er du stadig sammen med faren til dit første barn/børn? Ren nysgerrighed Og du kan svare anonymt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2013

Lunae

o1Mutte skriver:

Er du stadig sammen med faren til dit første barn/børn? Ren nysgerrighed Og du kan svare anonymt

Jeg har svaret ja. Vi har været sammen i snart 10 år, har to børn og skal giftes til maj. Forholdet går op og ned, men det er en del af det! Livet er ikke altid rosenrødt, men ville ikke leve uden ham

Anmeld

31. oktober 2013

stjernehimmel

o1Mutte skriver:

Nej, og har faktisk aldrig været det.... Kun den nat hun blev lavet... Og der er heller ingen kontakt været til ham, siden hun var et par mdr.  Efter hans ønske 

Anmeld

31. oktober 2013

modesty

o1Mutte skriver:

Js. Vi har været sammen i snart 6 år, har en søn på 2 år. 

Det har tæret på vores forhold at få et barn - de problemer vi havde før, er blevet større, og jeg tror ikke at de nogensinde forsvinder. Men han er mit livs kærlighed, den første mand jeg i sandhed har elsket - og de gode ting i tilværelsen fylder så meget mere end de knap så gode.

Anmeld

31. oktober 2013

Bettina90

o1Mutte skriver:

Ja - men vi har så ikke helt fået vores første barn endnu  Hun kommer til juleaften 

Anmeld

31. oktober 2013

Anonym

Har svaret nej - og har ikke været det i 6 år her snart.

Anmeld

31. oktober 2013

An&Jo

Nej det er jeg ikke.. Men det er der mange grunde til, dog kører vores samarbejde omkring vores søn på skinner, og vores "forhold" til hinanden er meget bedre nu end det var da vi var kærester..

Jeg er istedet sammen med en ny mand som jeg har været sammen med siden Johannes var 5 uger gammel, dog lige afbrudt af en pause på et år, hvor vi var sammen on/off, men vi skulle bare lige se at vi ikke kunne undvære hinanden.. Som en anden skriver, så går ens forhold op og ned, men man ved bare hvis det er værd at kæmpe for.. Nu skal vi giftes næste år, og vi er mere lykkelig end vi nogensinde har været..

Anmeld

31. oktober 2013

Kløver

Ja vi har været sammen 7 år, gift i snart 2 år, og har to børn på 1.5 snart 3 år

Anmeld

31. oktober 2013

CarinaSB

o1Mutte skriver:

Jeps det er jeg .. vi har været sammen i 6 år og gift i 7 mdr .. sammen har vi 2 drenge på 4 og 2 år 

Anmeld

31. oktober 2013

Bshizzle

Nej.. 

Vores søn var 1 1/2 år da jeg gik fra ham. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.