Er du stadig sammen med faren?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. oktober 2013

Hønsemor

o1Mutte skriver:

Er du stadig sammen med faren til dit første barn/børn? Ren nysgerrighed Og du kan svare anonymt

Ja det er jeg :-)

Dog havde vi lige en kort periode hvor vi hverken boede sammen eller kaldte hinanden for kærester, men vi alligevel altid sammen, da vi hverken kunne undvære hinanden eller vores store dreng ;-)

D. 3/12 har vi 4 års dag og har to dejlige drenge sammen, en der blev 3 år igår og en der fylder 10 mdr på søndag :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2013

Clisolka

Jep, jeg er stadig sammen med faderen til mit første barn. 

Vi har været sammen i lidt over 5½ år nu. Dog skranter forholdet lidt, nu hvor vi har fået lillebror som muligvis har kolik. Min kæreste har ikke tålmodighed til skrigeturene 

Vi har sammen Isabella på 3 år (i går) og Oliver på 7 uger 

Anmeld

31. oktober 2013

Mother-love

Ja.
Vi har været sammen i 4 år 1/1-14 og har Isabella på 2,5 år

Anmeld

31. oktober 2013

Isabella_mor

Ja det er jeg da og det er det bedste nogensinde ❤️

Anmeld

31. oktober 2013

nille

Profilbillede for nille
o1Mutte skriver:

Er du stadig sammen med faren til dit første barn/børn? Ren nysgerrighed Og du kan svare anonymt

Ja er stadig sammen med faderen til mit første barn, mødte ham som 15 årig, fik første barn som 16 årig, andet barn som 27 årig og tredje barn som 33 årig:-) elsker min mand højt og kan stadig blive helt forelsket når jeg ser på ham, så kunne ikke forestille mig ikke at være sammen med ham:-)

Anmeld

31. oktober 2013

Mamalou

Det er jeg ikke. Vi gik fra hinanden for 1,5 år siden, da vores søn var 1 år. Vi var bare ikke rigtige for hinanden og vi kæmpede alt det vi kunn. for at det skulle lykkes, men det var ikke nok. Nemt var det ikke, og jeg er stadig ramt i sjælen over, at jeg tilbyder min søn et liv som skilsmissebarn, især når jeg læser denne tråd. Men det var den rigtige beslutning og jeg er sikker på, at vi bliver lykkeligere hver for sig/med en anden. 

Vh. Louise

Anmeld

1. november 2013

Signe-bine

JA - han er mit livs kærlighed!

Anmeld

1. november 2013

chael

o1Mutte skriver:

Nej

Anmeld

1. november 2013

Babydreams

Ja det er jeg

Vi har været sammen i 7 år, og har sammen en søn på 21 mdr - og jeg en bonus datter på 12 år

Vores forhold har så absolut haft op og nedture, men vi har kæmpet, det har nogle gange været en sej kamp, men vi har altid overvundet nedturene - MEN man skal heller ikke kæmpe for enhver pris!

Det vigtigste er vel at ens barn har det godt, og det kan det jo SAGTENS have, selvom mor og far bor hver for sig - hellere lykkelig hver for sig, , fremfor ulykkelig sammen

Anmeld

1. november 2013

(august)

JAA

Vi har været sammen snart 14 år og venter barn nr. 3 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.