Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
o1Mutte skriver: Er du stadig sammen med faren til dit første barn/børn? Ren nysgerrighed Og du kan svare anonymt
Er du stadig sammen med faren til dit første barn/børn? Ren nysgerrighed Og du kan svare anonymt
Nej han smuttede inden Ludvig overhovedet var født, og vi har ikke set ham siden - og kommer nok ikke til det, i stedet har Ludvig fået en fantastisk far i min kæreste, men det sårer mig meget at han ikke kommer til at kende sin biologiske familie :-(
kriknu skriver: Nej han smuttede inden Ludvig overhovedet var født, og vi har ikke set ham siden - og kommer nok ikke til det, i stedet har Ludvig fået en fantastisk far i min kæreste, men det sårer mig meget at han ikke kommer til at kende sin biologiske familie :-(
Nogle gange er det måske bedre sådan, men jeg ved præcis hvordan du har det.... Jeg har valgt at vende den og tænker idag hold K... Hvor er min datter( og jeg) ovenud heldige med at nogle har valgt hende til FRIVILlIGT og elsker hende uendeligt og som var det biologisk
Ja. Det er jeg. Og vi blev gift sidste fredag (har stadig ikke vænnet mig til den tanke)
Ja det er jeg. Vi har været sammen 3 år til december og har en dejlig pige der bliver 2 år om en måned. Vi har haft mange op- og nedture. Men vi elsker hinanden.
Ja og vi har været sammen i 12 år... Har sammen 2 drenge og tilsammen 3... Den store er hans fra tidligere forhold.. Gift i halvandet år, samt villa og vovse....
Regner med at vi er sammen resten af vores dage.... Trods mange op og ned ture, har vi begge fundet ud af, at vi er hinandens bedste....
Har svaret ja. Vi har været sammen i snart 10 år, gift i 6 og har en søn på snart 2.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128