Er du stadig sammen med faren?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. oktober 2013

Eliza

Jep vi har været sammen 8 år li om lidt og venter 2. Barn sammen.
Til tider kunne jeg da sælge ham billigt, som organ doner, eller hænge ham i skuret, men er det ik bar sådan kærlighed er?
I det store hele, kan jeg jo heller ik leve uden ham

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2013

Rockertand

o1Mutte skriver:

Er du stadig sammen med faren til dit første barn/børn? Ren nysgerrighed Og du kan svare anonymt

Ja, og han er far til alle mine skønne unger. Han er mit livs kærlighed, vi har aldrig oplevet modgang i vores forhold, der har rundet de 10 år.

Anmeld

31. oktober 2013

kriknu

o1Mutte skriver:

Er du stadig sammen med faren til dit første barn/børn? Ren nysgerrighed Og du kan svare anonymt

Nej han smuttede inden Ludvig overhovedet var født, og vi har ikke set ham siden - og kommer nok ikke til det, i stedet har Ludvig fået en fantastisk far i min kæreste, men det sårer mig meget at han ikke kommer til at kende sin biologiske familie :-(

Anmeld

31. oktober 2013

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Nej, jeg er ikke sammen med hverken faderen til mit første eller andet barn

Anmeld

31. oktober 2013

stjernehimmel

kriknu skriver:

Nej han smuttede inden Ludvig overhovedet var født, og vi har ikke set ham siden - og kommer nok ikke til det, i stedet har Ludvig fået en fantastisk far i min kæreste, men det sårer mig meget at han ikke kommer til at kende sin biologiske familie :-(

Nogle gange er det måske bedre sådan, men jeg ved præcis hvordan du har det.... Jeg har valgt at vende den og tænker idag hold K... Hvor er min datter( og jeg) ovenud heldige med at nogle har valgt hende til FRIVILlIGT og elsker hende uendeligt og som var det biologisk

Anmeld

31. oktober 2013

VIPpigen

Ja. Det er jeg. Og vi blev gift sidste fredag (har stadig ikke vænnet mig til den tanke)

Anmeld

31. oktober 2013

Zelinasmor

Ja det er jeg. Vi har været sammen 3 år til december og har en dejlig pige der bliver 2 år om en måned.  Vi har haft mange op- og nedture. Men vi elsker hinanden. 

Anmeld

31. oktober 2013

MVM

Profilbillede for MVM
„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“

Ja og vi har været sammen i 12 år... Har sammen 2 drenge og tilsammen 3... Den store er hans fra tidligere forhold.. Gift i halvandet år, samt villa og vovse.... 

Regner med at vi er sammen resten af vores dage.... Trods mange op og ned ture, har vi begge fundet ud af, at vi er hinandens bedste....

Anmeld

31. oktober 2013

Trekløver(:

o1Mutte skriver:

Jeg har svaret ja Vi har været sammen i 4,5 år, og har en dejlig datter på 3 måneder. Vores forhold er kun blevet stærkere af at være blevet forældre

Anmeld

31. oktober 2013

Elgaard73

Har svaret ja. Vi har været sammen i snart 10 år, gift i 6 og har en søn på snart 2. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.