Skal vi skifte ble størrelse?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. oktober 2013

Masig

Fuglemor skriver:

Nej det gør man nemlig ikke. Og det er lige så slemt for os som for dem. Men det tænker de ikke lige på

Nej for som MOAR elsker man jo at skifte lortebleer eller tørre det op fra gulvet, skifte tøj der er overgylpet, og stå op tyve gange om natten for enten at give mad eller sut...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2013

Fuglemor

Masig skriver:

Nej for som MOAR elsker man jo at skifte lortebleer eller tørre det op fra gulvet, skifte tøj der er overgylpet, og stå op tyve gange om natten for enten at give mad eller sut...

Ja det er simpelthen bare de bedste ting ved at være mor. Så skidt med at mor også skal op og på arbejde Lige som far for de her ting er mor ting

Anmeld

29. oktober 2013

Masig

Fuglemor skriver:

Ja det er simpelthen bare de bedste ting ved at være mor. Så skidt med at mor også skal op og på arbejde Lige som far for de her ting er mor ting

Præcis!!

Anmeld

29. oktober 2013

Clisolka

Fuglemor skriver:

Jeg tror aldrig hun før har haft varme knopper men kan nemt ske. Hvis. Nu ma n antager bleen er for lille så må det jo på en måde også afgive noget varme. Så det kan nemt ske. Synes det var nemmere med den første. Han fulgte meget godt de forskellige kg på pakkerne 

Isabella får nemlig meget nemt varmeknopper i blekanten hvis hun har haft det for varmt (hun er et meget varmt barn) 

Anmeld

29. oktober 2013

Fuglemor

Babymor1013 skriver:

Isabella får nemlig meget nemt varmeknopper i blekanten hvis hun har haft det for varmt (hun er et meget varmt barn) 

Hm synes ikke at hun har virket til at have haft det for varmt. MEN kan godt ske" har snakket med libero der siger hun skal op i str

Anmeld

30. oktober 2013

MissTas

Fuglemor skriver:

Grundet at vasken er for langt væk i forhold til puslebord og jeg ikke har nogen steder at stille en skål med vand er jeg mødt tl at bruge vådservietter. Og der har aldrig været nogetmed dem fra Føtex. Synes dog at skum vaske klude absolut ikke er bløde,

hvis du køber dem der hedder ekstra bløde, så jo.. så er de lige så bløde som babyhud også bare min anbefaling, for vådservietter kan være hårde for en sart hud, da de altid indeholder "et eller andet" for at de kan holde sig fugtige ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.