Skal vi skifte ble størrelse?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.534 visninger
35 svar
1 synes godt om
28. oktober 2013

Fuglemor

Vores datter på halvandet år vejer omkring 11,5 kg. Hun bruger str 5 i libero. Vi har den sidste uge oplevet at hun lige under maven hvor bleen sidder er rød og har knopper. Jeg er simpelthen i tvivl hvad det kan være. Har ikke oplevet det med den store. Skal hun mon et nr op i ble eller hvordan?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2013

Masig

Fuglemor skriver:

Vores datter på halvandet år vejer omkring 11,5 kg. Hun bruger str 5 i libero. Vi har den sidste uge oplevet at hun lige under maven hvor bleen sidder er rød og har knopper. Jeg er simpelthen i tvivl hvad det kan være. Har ikke oplevet det med den store. Skal hun mon et nr op i ble eller hvordan?

Måske hun ikke kan tåle dem? Eller det er noget børneeksem?

Vores fik også røde knopper og rødme generelt ved kanterne af bleen. Vi skiftede til Änglamark bleer, og der har ikke været noget siden... 

Anmeld

28. oktober 2013

Fuglemor

Masig skriver:

Måske hun ikke kan tåle dem? Eller det er noget børneeksem?

Vores fik også røde knopper og rødme generelt ved kanterne af bleen. Vi skiftede til Änglamark bleer, og der har ikke været noget siden... 

Hun har børne eksem og det ser ikke sådan ud. Vi er på den hvis hun ikke kan tåle dem. Hun kan nemlig heller ikke tåle nogen andre. Har prøvet alle andre mærker. Hendes numse bliver rød med udslæt af andre bleer.

der har aldrig været noget før med de her bleer. Dete r først den sidste uge. 

Anmeld

28. oktober 2013

Masig

Fuglemor skriver:

Hun har børne eksem og det ser ikke sådan ud. Vi er på den hvis hun ikke kan tåle dem. Hun kan nemlig heller ikke tåle nogen andre. Har prøvet alle andre mærker. Hendes numse bliver rød med udslæt af andre bleer.

der har aldrig været noget før med de her bleer. Dete r først den sidste uge. 

Hmm, måske hun bare er meget sart mht indelukkethed/fugt dernede... Har I prøvet at lade hende gå uden ble noget tid og lagt mærke til om det har nogen virkning?

Ellers brugte vi noget salve bepanthol tror jeg det hed... Det tog meget af rødmen og knopperne.. Virker generelt godt mod rigtig meget... Og så ellers masser af luft... 

Ellers skulle I måske prøve med stofbleer?

Anmeld

28. oktober 2013

Fuglemor

Masig skriver:

Hmm, måske hun bare er meget sart mht indelukkethed/fugt dernede... Har I prøvet at lade hende gå uden ble noget tid og lagt mærke til om det har nogen virkning?

Ellers brugte vi noget salve bepanthol tror jeg det hed... Det tog meget af rødmen og knopperne.. Virker generelt godt mod rigtig meget... Og så ellers masser af luft... 

Ellers skulle I måske prøve med stofbleer?

Stof bleer bliver aldrig Aktuelt. Det er bare ikke mig.

nej vi har ikke prøvet det at hun render uden ble. Hun hat nemlig tendens til at lave og tisse når hun ikke har den på. 

Men kan være jeg skal prøve det creme. Men synes bare det er underligt det pludselig er kommet

Anmeld

28. oktober 2013

Mother-love

Fuglemor skriver:

Her har vi faktisk altid brugt ble nummeret større end vi måske behøvede simpelthen fordi Isabella bliver fyldt med røde knopper i skridtet. Hun vejer ca 12 kg og bruger str 6. Hun får dog stadig de knopper engang imellem. Men inden vi f.eks skriftet til str. 6 havde hun svamp i skridtet 3 gange på 6 uger.

For uanset om vi så skriftede hendes ble 8 gange fra når hun kom hjem fra vs og til hun skulle i seng. Så fik hun svamp alligevel. Og vi der snakker vi ny ble hver halve time. Og det et sgu pænt dyrt i længden specielt i weekenden. Og Isabella var jo rigtig irriteret over det også.

Anmeld

28. oktober 2013

ano14316

Fuglemor skriver:

Prøv med liberos bukseble, de er dejlig bløde i kanten...

Anmeld

28. oktober 2013

ano14316

Havanagila skriver:

Her har vi faktisk altid brugt ble nummeret større end vi måske behøvede simpelthen fordi Isabella bliver fyldt med røde knopper i skridtet. Hun vejer ca 12 kg og bruger str 6. Hun får dog stadig de knopper engang imellem. Men inden vi f.eks skriftet til str. 6 havde hun svamp i skridtet 3 gange på 6 uger.

For uanset om vi så skriftede hendes ble 8 gange fra når hun kom hjem fra vs og til hun skulle i seng. Så fik hun svamp alligevel. Og vi der snakker vi ny ble hver halve time. Og det et sgu pænt dyrt i længden specielt i weekenden. Og Isabella var jo rigtig irriteret over det også.

Hvad bruger i til at vaske med?

Anmeld

28. oktober 2013

Masig

Fuglemor skriver:

Stof bleer bliver aldrig Aktuelt. Det er bare ikke mig.

nej vi har ikke prøvet det at hun render uden ble. Hun hat nemlig tendens til at lave og tisse når hun ikke har den på. 

Men kan være jeg skal prøve det creme. Men synes bare det er underligt det pludselig er kommet

Ja men det kan jo være huden bare har fået for meget af at være lukket inde... Jeg synes I skal lade hende løbe lidt rundt uden, evt give hende en body eller et par bukser/underbukser på... Så tisser/laver hun i dem istedet for på gulvet, hvis det er fordi I ikke gider/kan tørre det op... Det har vi gjort nogle gange, hvis vores har haft rød numse.. Så får de jo stadig masser af luft, men man undgår tis over det hele hehe...

Og ja prøv salven, det virkede godt her mod forskellige udslæt, også alm rød numse...

Anmeld

28. oktober 2013

Fuglemor

Havanagila skriver:

Jeg tænkte faktisk også svamp. For oplevede ved den sidste str hun også fik svamp konstant men det sad længere nede så derfor tænkte jeg ikke helt at det var det.

men skal købe en ny pakke en af dagene og så tager vi et nr større

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.