Skal vi skifte ble størrelse?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. oktober 2013

Fuglemor

Babymor1013 skriver:

Jeg købte også engang nogle andre vådservietter end jeg plejer - og det var faktisk i kvickly, dem kunne Bella heller ikke tåle... Hun fik en omgang svamp af det da hun var helt spæd 

Kan det evt. være varmeknopper ved kanten? 

Jeg tror aldrig hun før har haft varme knopper men kan nemt ske. Hvis. Nu ma n antager bleen er for lille så må det jo på en måde også afgive noget varme. Så det kan nemt ske. Synes det var nemmere med den første. Han fulgte meget godt de forskellige kg på pakkerne 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2013

Fuglemor

Babymor1013 skriver:

Jeg købte også engang nogle andre vådservietter end jeg plejer - og det var faktisk i kvickly, dem kunne Bella heller ikke tåle... Hun fik en omgang svamp af det da hun var helt spæd 

Kan det evt. være varmeknopper ved kanten? 

Og hvor er det egentlig frygteligt at vådservietter kan gøre det.

jeg har gudskelov ikke oplevet det på mine dp. Børn. Men de er selvfølgelig heller ikke i kontakt med dem mange gange om dagen som hun er. De bliver helt klart skiftet ud.

Anmeld

28. oktober 2013

Mother-love

Fuglemor skriver:

umiddelbart virker hun ikke til at have ondt. Så vidt jeg ved. Men kan jo godt være derfor hun er i dårligt humør. 

Jeg køber en al. Ble i den næste str. Tror du ikke også at jeg sagtens kan gøre det med bukse bleerne?

Vi var ikke i tvivl om at Isabella havde ondt selvom hun ikke kan sige det. Men hun gjorde klart udtryk for det.

Og jeg synes klart du skal prøve en større ble om ikke andet så har i ihvertfald prøvet.
Og jo tror sagtens i kan tage en større bukse. De er somregel ret okay "stramme" i elstikket rundt om maven

Håber og for at det er det der er problemet. For det er så synd for de små. Man ved jo selv hvordan det er hvis ens hud et følsomt sted er meget irriteret. Det er ikke sjovt.

Anmeld

29. oktober 2013

Masig

Fuglemor skriver:

Det kan sagtens tørres op. Jege r bare lidt sart med sådan noget kan ikke have tanken om det har rørt en masse. Men ja vil jeg da lige prøve. 

Hehe, det er også ret ulækkert.... Min kæreste løber sin vej når det sker her.... Han kan sagtens skifte ble, men skider drengen på gulvet, er det altså for meget for ham...

Anmeld

29. oktober 2013

Fuglemor

Havanagila skriver:

Vi var ikke i tvivl om at Isabella havde ondt selvom hun ikke kan sige det. Men hun gjorde klart udtryk for det.

Og jeg synes klart du skal prøve en større ble om ikke andet så har i ihvertfald prøvet.
Og jo tror sagtens i kan tage en større bukse. De er somregel ret okay "stramme" i elstikket rundt om maven

Håber og for at det er det der er problemet. For det er så synd for de små. Man ved jo selv hvordan det er hvis ens hud et følsomt sted er meget irriteret. Det er ikke sjovt.

Åh det er også synd når de har så ondt. 

Men vi køber bestemt eb større str til hende og satser på det gør det.

Anmeld

29. oktober 2013

Fuglemor

Masig skriver:

Hehe, det er også ret ulækkert.... Min kæreste løber sin vej når det sker her.... Han kan sagtens skifte ble, men skider drengen på gulvet, er det altså for meget for ham...

Ja det synes jeg.  Har oplevet nogen gange at dp børn har skidt igennem og ud på gulvet. Jeg er ved at gå til. Heldigvis det ikke sker så tit.  her gider manden ikke skifte lorte ble så det er min hver gang. 

Anmeld

29. oktober 2013

Masig

Fuglemor skriver:

Ja det synes jeg.  Har oplevet nogen gange at dp børn har skidt igennem og ud på gulvet. Jeg er ved at gå til. Heldigvis det ikke sker så tit.  her gider manden ikke skifte lorte ble så det er min hver gang. 

Her har han ikke noget valg  Han gider heller ikke, men det er der ikke noget der hedder hehe.... Men gulvet, der er ikke noget at gøre, det nægter han hehe... Er heldigvis også kun sket to gange, men jeg synes nu heller ikke det er synderligt lækkert....

Anmeld

29. oktober 2013

Fuglemor

Masig skriver:

Her har han ikke noget valg  Han gider heller ikke, men det er der ikke noget der hedder hehe.... Men gulvet, der er ikke noget at gøre, det nægter han hehe... Er heldigvis også kun sket to gange, men jeg synes nu heller ikke det er synderligt lækkert....

Nej det gør man nemlig ikke. Og det er lige så slemt for os som for dem. Men det tænker de ikke lige på

Anmeld

29. oktober 2013

MissTas

Fuglemor skriver:

Vi har prøvet bukse bleer, og dem brød hun sig ikke om at have på.

men nu nævner du hvad vi bruger til at vaske hende med. Vi plejer at bruge vådservietter fra Føtex budget, men i sidste uge købte jeg nogen andre da vi var i Kvickly. Det kunne være dem der er skyld i knopper på baller. Men helt oppe ved kanten bruger jeg dem ikke, 

mit råd til et barn med meget sart hud er, at undgå vådservietter og så bruge bløde skumklude med lunkent vand.

Anmeld

29. oktober 2013

Fuglemor

MissTas skriver:

mit råd til et barn med meget sart hud er, at undgå vådservietter og så bruge bløde skumklude med lunkent vand.

Grundet at vasken er for langt væk i forhold til puslebord og jeg ikke har nogen steder at stille en skål med vand er jeg mødt tl at bruge vådservietter. Og der har aldrig været nogetmed dem fra Føtex. Synes dog at skum vaske klude absolut ikke er bløde,

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.