Skal vi skifte ble størrelse?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. oktober 2013

Fuglemor

ano14316 skriver:

Prøv med liberos bukseble, de er dejlig bløde i kanten...

Vi har prøvet bukse bleer, og dem brød hun sig ikke om at have på.

men nu nævner du hvad vi bruger til at vaske hende med. Vi plejer at bruge vådservietter fra Føtex budget, men i sidste uge købte jeg nogen andre da vi var i Kvickly. Det kunne være dem der er skyld i knopper på baller. Men helt oppe ved kanten bruger jeg dem ikke, 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2013

Fuglemor

Masig skriver:

Ja men det kan jo være huden bare har fået for meget af at være lukket inde... Jeg synes I skal lade hende løbe lidt rundt uden, evt give hende en body eller et par bukser/underbukser på... Så tisser/laver hun i dem istedet for på gulvet, hvis det er fordi I ikke gider/kan tørre det op... Det har vi gjort nogle gange, hvis vores har haft rød numse.. Så får de jo stadig masser af luft, men man undgår tis over det hele hehe...

Og ja prøv salven, det virkede godt her mod forskellige udslæt, også alm rød numse...

Det kan sagtens tørres op. Jege r bare lidt sart med sådan noget kan ikke have tanken om det har rørt en masse. Men ja vil jeg da lige prøve. 

Anmeld

28. oktober 2013

ano14316

Fuglemor skriver:

men nu nævner du hvad vi bruger til at vaske hende med. Vi plejer at bruge vådservietter fra Føtex budget, men i sidste uge købte jeg nogen andre da vi var i Kvickly. Det kunne være dem der er skyld i knopper på baller. Men helt oppe ved kanten bruger jeg dem ikke, 

Jeg tror ikke det er servietterne deroppe, vil dog anbefale hvis hun har sart hud enten at bruge vand eller bruge nogen servietter der er mærket med astma og allergi forbundet, bare for at være sikker på ikke at bruge unødig kemi på så sart hud.. men det med servietterne var mest til hende med svamp
..

Hvis hun er rød og hat knopper skal det nok bare have så meget luft som muligt... Så af med bleen..
Kan bleen ha siddet for stramt en enkel gang eller noget? Håber det bliver bedre snart ..

Anmeld

28. oktober 2013

Fuglemor

ano14316 skriver:

Jeg tror ikke det er servietterne deroppe, vil dog anbefale hvis hun har sart hud enten at bruge vand eller bruge nogen servietter der er mærket med astma og allergi forbundet, bare for at være sikker på ikke at bruge unødig kemi på så sart hud.. men det med servietterne var mest til hende med svamp
..

Hvis hun er rød og hat knopper skal det nok bare have så meget luft som muligt... Så af med bleen..
Kan bleen ha siddet for stramt en enkel gang eller noget? Håber det bliver bedre snart ..

Det havde jeg også tænkt. Men det er stort set altid mig der giver hende på og synes ikke den er strammet. Men vi prøver bukse bleer igen har vi bestemt. Men kan ikke finde ud af om jeg skal tage str 5 eller 6

altså selv om både svanemærket og astma og allergi mærket er på har vi oplevet hun reagere på dem. Så kan vi ikke en gang gå ud fra. Men jeg synes dem fra kvickly lugter som om der godt kunne være noget duft i. Hvor imod dem fra Føtex ikke dufter. Grubden til vi bruger vådservietter er at vasken er for langt væk i forhold til puslebord og jeg har ikke noget sted at kunne stille en skål med vand. Men nu går jeg tilbage til de andre vådservietter og en str op i alm bleer og prøver også bukse bleer

Anmeld

28. oktober 2013

ano14316

Fuglemor skriver:

Det havde jeg også tænkt. Men det er stort set altid mig der giver hende på og synes ikke den er strammet. Men vi prøver bukse bleer igen har vi bestemt. Men kan ikke finde ud af om jeg skal tage str 5 eller 6

altså selv om både svanemærket og astma og allergi mærket er på har vi oplevet hun reagere på dem. Så kan vi ikke en gang gå ud fra. Men jeg synes dem fra kvickly lugter som om der godt kunne være noget duft i. Hvor imod dem fra Føtex ikke dufter. Grubden til vi bruger vådservietter er at vasken er for langt væk i forhold til puslebord og jeg har ikke noget sted at kunne stille en skål med vand. Men nu går jeg tilbage til de andre vådservietter og en str op i alm bleer og prøver også bukse bleer

Jeg bruger samme str. bukseble som alm ble..

ahh jeg tror godt jeg ved hvilke nogen der er, er det dem med bambus på? Økologiske og alt muligt, men når man åbner dem dufter de parfumeret...
Hvis det er dem jeg tænker på har jeg overvejer at hendevende mig til astma og allergi forbundet og sige hvad jeg har oplevet med et af 'deres' mærkede produkter...

Anmeld

28. oktober 2013

Mother-love

ano14316 skriver:

Hvad bruger i til at vaske med?

Vi har altid brugt vådservietter.
Vi har aldrig haft problemer med svampen før. Og heller ikke efter vi skiftede op i ble str.

Anmeld

28. oktober 2013

Mother-love

Fuglemor skriver:

Jeg tænkte faktisk også svamp. For oplevede ved den sidste str hun også fik svamp konstant men det sad længere nede så derfor tænkte jeg ikke helt at det var det.

men skal købe en ny pakke en af dagene og så tager vi et nr større

Ja Isabella havde også svamp på skamlæberne. Og vi var slet ikke i tvivl for hun havde meget ondt.
Og efter vi har skiftet op i str. Har der intet været overhovedet

Anmeld

28. oktober 2013

Fuglemor

ano14316 skriver:

Jeg bruger samme str. bukseble som alm ble..

ahh jeg tror godt jeg ved hvilke nogen der er, er det dem med bambus på? Økologiske og alt muligt, men når man åbner dem dufter de parfumeret...
Hvis det er dem jeg tænker på har jeg overvejer at hendevende mig til astma og allergi forbundet og sige hvad jeg har oplevet med et af 'deres' mærkede produkter...

Ja nu kan jeg ikke en gang komme ud og tjekke pakken fordi manden er derude. Men det mindes jeg er sådan de ser ud. Det er faktisk svineri for man bruger dem til helt små børn og så skal sådan noget være i orden. 

Anmeld

28. oktober 2013

Fuglemor

Havanagila skriver:

Ja Isabella havde også svamp på skamlæberne. Og vi var slet ikke i tvivl for hun havde meget ondt.
Og efter vi har skiftet op i str. Har der intet været overhovedet

umiddelbart virker hun ikke til at have ondt. Så vidt jeg ved. Men kan jo godt være derfor hun er i dårligt humør. 

Jeg køber en al. Ble i den næste str. Tror du ikke også at jeg sagtens kan gøre det med bukse bleerne?

Anmeld

28. oktober 2013

Clisolka

Fuglemor skriver:

Jeg købte også engang nogle andre vådservietter end jeg plejer - og det var faktisk i kvickly, dem kunne Bella heller ikke tåle... Hun fik en omgang svamp af det da hun var helt spæd 

Kan det evt. være varmeknopper ved kanten? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.