esioul skriver:
Nu ved jeg ikke hvordan jeg skal forklare det, men tror måske man skal tænke over at man jo står i vidt forskellige situationer.
Jeg må indrømme jeg godt kan blive lidt . . . de skal da være glade for de overhovedet har oplevet at få en.
Men det er jo fordi min situation er en anden (ingen børn endnu), at jeg tænker sådan.
Det er ikke ment som i at man ikke må ønske sig flere, men mere at man jo har oplevet lykken en gang 
Det er svært at forklare. Forstår godt det er en træls kommentar, men det er blot min forklaring på den 
Det kan jeg godt følge dig i, men så skulle alle jo kun have 1 barn og ville jo ikke gå

jeg kan jo heller ikke bruge til noget at jeg ikke må ønske flere børn fordi andre ikke har fået ønsket opfyldt
Så kunne jeg om endt sige at mange af de muligheder andre uden sygdom har, som jeg ikke går, dem må de ikke få fordi jeg ikke kan
Jeg har af så mange gange måtte give afkald på drømme, håb og ønsker, og givet plads til andre så er bare en frustrerende situation, og at man ikke "må" ønske fordi man har. Så kan kassedamen jo i princippet ikke ønske dig et andet job for hun har jo et, ønske en anden bil, for man har en, ønske at rejse, for det har man prøvet, er i min verden noget pjat og kan ikke se hvorfor det er anderledes fordi det er børn, at så skal man bare være glad for det man har, og ikke må ønske flere, også selvom man ikke er utilfreds med det man har, men det bliver man automatisk fordi man ønsker mere, giver det mening
Anmeld